WATCH Cartoons: ZELFGEMAAKTE Cartoons over horloges

Dat is aardig!
Het is ook niet mijn doel om dit draadje daarvoor te kapen.
Dus laten we het er maar even bij laten nu.
Ik merk gewoon dat ik er op dit moment van baal.
We zullen zien. Nu ben ik niet happy, over een paar dagen vast wel weer wel.

Fijne avond!

8 likes

:joy::joy::joy:

Jur je moet de tekeningen die je maakt altijd voor jezelf doen. Als jij er maar plezier uit haalt om het te tekeningen. Zodra je er geen plezier meer in hebt dan mag je over nadenken of er iets mis is.
In mijn ogen gaat het niet om meer of minder likes. Het gaat niet altijd om meer of minder viewers. Maar of jij er plezier uit haalt.

Ik maak video’s over Invicta horloges. Ik kan je zeggen, er zitten video’s bij waar ook 10 uur werk in zit en maar 1000 viewers en andere video’s van andere mensen krijgen 100x of meer zoveel viewers. Ik zit daar persoonlijk niet mee. Ik heb gewoon plezier om op deze manier met mijn hobby bezig te zijn. Meer heb ik niet nodig.:+1:t2:

8 likes

:point_down:t2:

hoewel :point_up:t2: Ook super goed is gedaan. Geen handje voor beide :joy:

1 like

Kom ouwe je hebt net 300 stripboeken verkocht :joy:

Je hebt een hardcore fanbase hier, maar niet iedereen geeft die like keer op keer. Zoals ik :grimacing:

14 likes

Wow @Jurk dit is echt tof :slight_smile:

3 likes

Als ik iets heb geleerd van likes is dat het geen metric is voor ‘waar mensen op zitten te wachten. Zo volg ik Peter van Straaten op FB, ik hou ervan om het elke keer in mn newsfeed te zien, maar ik like niet altijd. Zou het wel jammer vinden als dat zou stoppen. Misschien gek voorbeeld maar juist omdat gisteren men mij er op wees was het mij duidelijk dat je een plek hebt verworven, niet alleen gunt men je dat, men wil ook dat je het blijft doen.

8 likes

Top idee dit!

1 like

Dit smaakt naar meer co producties :slight_smile: :hugs:

3 likes

Allebei briljant!!!

Super in eenvoud, erg grappig/gevat in 1 zin @Selfie

De details tot de menukaart aan toe aan de muur en de stijl van tekenen. “Herkenbaar!” @Jurk

4 likes

Natuurlijk zit het forum wel op je tekeningen te wachten, maar zijn we wellicht wat verwend met de continue hoge kwaliteit van je tekeningen (en liken we iets minder uit gemakzucht). Maar niet stoppen hoor !

7 likes

Hi Kasper,

Dank voor je reactie. Maar ik zie het dit echt anders.
Als ik alleen maar getekend zou hebben wanneer ik zin had, had ik niet de progressie gemaakt die er gemaakt is en was er nooit een strip gekomen en ook geen geld voor het goede doel. Nil Sin Labore.

Ik vind het vaak leuk. Maar ook wel eens niet. En dat is niet erg.

Dat is waar!

Dank! :kissing_heart:

Je hebt een goed punt. Ik heb het altijd wel aangemeten aan het aantal likes.
Want dat is de metriek. Vind je het leuk, like en anders niet.
Zal het proberen los te laten.

Zeker voor! ik zal onze eerste co-productie droppen op Insta!

Laten we het niet groter maken dan het is, ook al ben ik begonnen.
De 40 likes zaten mij een beetje dwars. Omdat het er bijna altijd het dubbele zijn. Dus ik heb de conclusie getrokken dat het niet goed genoeg meer was. Ik ben ook maar een mens en vind het belangrijk dat mijn strippies leuk gevonden worden. Iedere artiest zoekt bevestiging. Ik ook.

Ik zal niet stoppen.

24 likes

Neeman. Alsof Rolex zegt: ja jezus, gooien wij al onze knaken in marketing en zijn we de top of de horologische game en dan modden die knakkers zonder gevoel voor design alle Seikos de moeder. We stoppen ermee!

8 likes

:rofl:

4 likes

Ik denk dat selfets stijl uitermate geschikt is om 1 grap in 1 plaatje te vangen. De stijl van Jurk is veel gedetailleerder, vele grappige details en meer uitnodigend tot een verhaal. Al maakt Jur ook briljante enkele tekeningen maar wederom met meer details/grappen in 1 tekening.

5 likes

:ok_hand::joy:

3 likes

Huh? Heb ik iets gemist … :thinking:

Ik ben denk ik te oud voor dit soort conclusies. Who cares, hoeveel likes je krijgt! Fuk the likes. Kijk gewoon eens naar de inhoudelijke reacties die je iedere week en bij elke tekening weer krijgt, die zijn meer waard ouwe. Meer dan ‘een hartje’.

Dat dus.

Oh enne tja … @jurk, je bent niet de enige. Wees blij, hoef je niet alles alleen te duiden enne qua stijl liggen jullie lekker uit elkaar dus het kan prima samen. Vind ik.

Nergens voor nodig!

:beers:

PS Ik ga even @wilfox wegbrengen. :wink:

12 likes

:joy: :joy: :joy:
Hier hoort eigenlijk wel even een leuk stripje bij! Wie? :wink:

4 likes

Daar ben ik alleen maar blij om!
Ik ben vorig jaar nog actief op zoek gegaan naar HF leden die een deel van het HF cafe wilden overnemen. @Sandy heeft de handschoen opgepakt!

Dat is zeker waar! En waardeer ik enorm.

Ok. Mooi.
Ben benieuwd wat voor mooie cartoons we in dit topic gaan zien!

8 likes

Waarbij de vergelijking met Seiko echt geen negatief oordeel is over jouw cartoons ofzo he, haha! Even voor de zekerheid :+1:t2:

4 likes