WATCH Cartoons: ZELFGEMAAKTE Cartoons over horloges

Ik ben heel benieuwd naar creatieve uitspattingen alhier :sunglasses:

1 like

Ik loop hier nog niet zo lang rond, maar kijk ondertussen wel altijd uit naar je strips! Zowel de weekend editie als tussendoor, spontaan in de verschillende topics, altijd heel gevat en humoristisch. Heb zelfs op de valreep een van de extra stripboeken kunnen bemachtigen :star_struck:.
Jij geeft simpelweg een extra dimensie aan HF. Dat Sandy en sinds vandaag Selfet je aanvullen/bijstaan is een extra smakelijk kers op de reeds rijk gedecoreerde taart!

4 likes

Er zijn tekenaars en kunstenaars (kunstenaar in dit geval = tekenaar plus creatieve geest). Beiden kunnen grappig zijn overigens :+1:

Werk van een kunstenaar, binnen een half uur na een opmerking/ aanleiding :point_down:

En vervolgens dit

De tekening, inlevingsvermogen en de grap gecombineerd met creativiteit :ok_hand:

Respect :pray:

#teamwizardlivematters

17 likes

Geniaal deze :ok_hand: #wlm

:rofl::rofl::rofl:

2 likes

Zo @Jurk ik heb even terug gescrolled om te kijken of ik je tekeningen geliked hebt in dit topic, en dat was het geval. Soms vergeet ik dat.
Voor de zekerheid heb ik al je andere posts in dit topic ook even geliked. Om te laten zien dat je humor, tekenkunst, gevatheid, inzet en spelfouten al jaren gewaardeerd worden.
Xxx cdg.

12 likes

Mijn eerste cartoon in dit topic is overigens meer ge-mod dan een skx :slight_smile:

9 likes

Ik zie helemaal geen verschil …

:kissing_heart: :joy:

2 likes

Problemen met kleuren zien toch? :joy:🤷🏻

Je ziet vast dat de inkadering strakker is :+1:

3 likes

Plus dollartekens op de stropdas :+1:

2 likes

Verrek, nou zie ik het ineens!

:rofl:

3 likes

Gelukkig!

1 like

Ik geloof niet dat het de bedoeling van @Selfie was om je naar de kroon te stoten :slightly_smiling_face:

Je moet je niet laten leiden door het aantal likes op een tekening. Je hebt een uniek oeuvre als verslaglegger van HF.

2 likes

Wat een leuk draadje!

@Jurk likes zijn echt een mega slechte graadmeter! Vooral voor wat die beleving, met je gevoel van waardering en dopamineboost in je brein doet. Echt een slecht idee, die likes.

Daarom heeft instagram de aantallen ook weggehaald en moeten YouTubers vragens voor likes (like and comment) om het meganisme in gang te houden. Veel mensen liken niet of na een tijdje niet meer, terwijl ze het wel waarderen en bekijken.

In jouw geval, groeit het forum dagelijks. Topics sneeuwen onder en niet alle dagjesmensen volgen de actualiteit op hf, wat je strips juist zo mooi maken.

De strip van selfet is een nieuwe prikkel. Makkelijk te plaatsen en de verdeeldheid in het rolex kamp zorgt voor herkenning. Nieuwe prikkels zorgen voor een nieuwe like. Na een tijdje zal die minder likes krijgen, maar misschien wel degelijk meer exposure en genot bij de lezers. Likes zeggen echt weinig. Alleen voor degene die post, want die krijgt een dopamine shot of juist een gevoel van afwijzing.
Likes zijn dan ook een meganismr, voornamelijk voor de poster. Niet voor de ontvangers. Een meganisme die aanzet tot meer posten. Meer dopamine.

Ben zelf relatief nieuw, maar zou het jammer vinden als je gevatte strips verdwijnen. Laat die likes los en je zult zien dat je strip blijft verkopen.
De volgende doe ik mee en hopelijk een nieuw goed doel!:ok_hand:t5::+1:t5:

7 likes

Je vergeet een categorie; krabbelaars :rofl:

Je moet wat tijdens de geldende avondklok… Of …

17 likes

Grappig :+1:

Grappig ook de tekst

‘Zoals het klokje thuis tikt… tikt het overal…

1 like

Dit is exact wat ik ook op doelde :+1:

@Jurk wie was dat weer die een tijdje terug bij een like-contest een heel snelle inhaalbeweging maakt…?:laughing:

2 likes

Dat is echt een misvatting hoor! Hoewel ik er ook weleens eentje heb moeten verwijderen (maar die heb ik nog steeds) ben je niet voor niets forum-Cartoonist.
Zonder jouw strips is wordt het forum weer een huis zonder meubels.
Blijven tekenen!

26 likes

Zegt de man wiens cartoon op een wijzerplaat gedrukt staat.

16 likes

Zeker niet! En dat heb ik ook niet zo ervaren.
Het heeft mij alleen doen nadenken over mijn eigen houdbaarheid als tekenaar. En begon daar even aan te twijfelen.

Helemaal gelijk. Ik deed mij dat helaas wel even de laatste dagen.

Je hebt gelijk. Dank voor de relativering. :+1:
Je hebt hebt het goed verwoord in je reply.

Laten we dat doen!

Dank voor je support! En van alle anderen.
Ik was even het levende voorbeeld van wat het like systeem met je kan doen.

:sunglasses::see_no_evil:

Jullie hebben helemaal gelijk! Dank! Ik zal niet stoppen.

Ps. @Jur met dit strip pushede ik het wel een beetje. :joy: Kan die hier wel? :see_no_evil:

:joy::+1: leuk!

16 likes

Ik reageer niet zo heel vaak op de strip meer, maar de strip & je tekeningen zijn geniaal Jurk.

KVKlimero bijvoorbeeld, zorgt hier gewoon voor een lachstuip. Ik denk ook dat jouw ‘a point’ tekeningen in verhouding meer likes scoren omdat ze op dat moment perfect in het topic passen. De strip echter, is niet meer wekelijks… De actualiteit zakt daardoor ietwat weg. Leg jezelf geen druk op & teken voor jezelf! Ik zou er ook geen zin in hebben om elke week een tekening van 10 uur te maken.

4 likes