WATCH Cartoons: ZELFGEMAAKTE Cartoons over horloges

Ik heb Jurk al even een hart onder de riem gestoken :hocho: :hocho: via een PB, dus doe dat hier niet meer over. :blush:

Maar ik heb wel een beetje hetzelfde met die likes. Als ik een hele toffe foto maak van mijn knaloranje SKX in Wat-dragen-we-vandaag krijg ik misschien 10 likes, terwijl een hele eenvoudige foto van een Sub daaronder direct op 30 likes staat. :upside_down_face: Where is the love? :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Kom kom, niet zo onzeker.

Ah, gelukkig :sweat_smile:.

5 likes

Hohoho, hold the phone…!

Ik schrik van je berichtje @Jurk…! Ikzelf betrap me er ook op dat ik soms vergeet om “het café “ te lezen. U ben ik weer in “off topic” te vinden, dan weer ergens anders.
Wat ik wel mis is dat er nu niet wekelijks een tekening van jou is. Sandy doet super zijn best, maar het verhaal wat hij in gedachten heeft (waar steeds dezelfde personen in voorkomen) spreekt mij gewoon niet aan.
Dus dan merk ik dat het topic “Het Cafe” te ver wegzakt. De actualiteit die jij in de strip meenam/neemt maakt het juist zo leuk om te lezen.

Dus vooral door blijven gaan en als er hf leden zijn die ook leuke tekeningen maken, kunnen we daar best een mooi topic over maken (geen off topic dan, zodat iedereen er van kan genieten)

Groeten Q.

3 likes

Inderdaad! Heb al meerdere keren weleens aangegeven dat ik ze heel graag lees. Probeer zo’n beetje alles op te slaan op mijn mobiel. Volgens mij zit de teller bij mij op meer dan 200 jurk tekeningen.

2 likes

Ik snap dit wel, ik like je post soms niet omdat ik ze niet zie of omdat ik er niet aan denk maar elke keer denk ik… wat een held. Vaak is je tekening ook binnen no-time zo ver omhoog geschoten dat ik oprecht na een minuut of 2 stop met scrollen…

Maar altijd her gevoel dat jij dit doet zonder er iets voor terug te krijgen. Erkenning is denk ik iets wat iedereen nodig heeft.

Ik vind dat jij de HF tekenaar bent. De Willy Vandersteen van de tijd.

Niemand kan je dat afnemen, ze kunnen slechts in je schaduw staan…

Hier nog een extra like.

:+1:

7 likes

Als je dat maar weet. En nu ga ik stoppen dit draadje te volgen, want voor mij is dit ook niet heel geweldig voor mijn zelfbeeld zo. Allemaal hee begrijpelijk, maar ik lees het even met de verkeerde intonatie. Doe ik zelf, dus dat is mijn eigen schuld, maar ik kan er gelukkig ook wat aan doen. Veel plezier met dit draadje, ik kom later nog wel terug misschien.

4 likes

Gekke vent!

1 like

Moet je absoluut niet doen (niet van mijn kant in ieder geval)
Sommige verslinden Suske en Wiske, heb ik nooit geen ene r…t aan gevonden. Ieder zijn smaak.
Net als jouw verhaal wat je voor ogen hebt. Ik heb niet veel met de personages die erin voorkomen, dus heb ik er niet veel mee. Wil niks zeggen over jouw tomeloze inzet en vergeet zeker niet dat je elke week beter en beter wordt.

2 likes

We zouden die stelling kunnen doortrekken in horloges. Een Rolex zal hier altijd meer likes krijgen dan een obscure mooie vintage waar vaak veel meer research en avontuur is ingekropen op die te bekomen.

Ik zit altijd op die leuke vintages te wachten (met de mindere likes), net zoals ik die strips van jou altijd kan smaken ongeacht het aantal likes!

3 likes

Ik heb ook wel eens een mindere dag. :slight_smile:
Het is best vermoeiend om steeds actueel te blijven tekenen.
Heel erg leuk. Maar ook uitdagend. En als je al een jaar lang thuis werk, dan heb je ook wel eens een mindere dag.

Dank Allemaal! Heel erg gewaardeerd! :+1:

Dat doe ik ook. Ik vind tekenen fantastisch en kan er al mijn creativiteit in kwijt.
En soms val ik ook voor de ‘like-trap’

Ik wil graag een proces voorstel doen:
Laten we dit topic schonen van alles wat te maken had met mijn uitlating van gisteren.
@Jur
En dit topic dan verder vullen met zelfgemaakte watch cartoons. We kunnen ook een nieuw topic starten, maar dat doet geen recht aan de tekening van @Selfie en de aantal likes :joy:

8 likes

Ik ken dat. :see_no_evil:

3 likes

Alles is gezegd en ik sluit mij bij alle positiviteit graag aan. Ga door @Jurk. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

No worries over mijn tekening! Ik vind het belangrijker dat jij en @Sandy zich goed voelen in hun creativiteit en niet geblokkeerd door wat er is besproken (als dat het geval is). Ik vind het een mooi idee om een cartoon topic te hebben waarin iedereen cartoons kan droppen die dat wil, dat is voor mij de grootste win, dat er creativiteit is op zo’n prachtig forum en dat ik iets van mijzelf kan komen brengen. Of dat nou in dit topic is of een ander, I’m game!

5 likes

Dit :point_up::pray:. Mijn Meneer Burema tekeningen vinden veel mensen niks, maar een kleine groep wel. Boeie, ik geniet er wel van. Daarnaast zegt het idd niks over inzet en creativiteit. Speel, groei en geniet van het proces.

3 likes

Ik zou zeggen ‘juist niet’. Ik vind dit een prachtige discussie (echt waar).:slight_smile:

11 likes

Kan mij geen topic herinneren waar ik zoveel likes heb rondgeslingerd als dit topic. Prachtig en menselijk gesprek / discussie. :ok_hand:

@Selfie @Jurk keep up the great work.

3 likes

Ok. :sunglasses:

Tekening dan maar? :laughing:

56 likes

Met gewoon ook een gastrolletje voor @flowert, … oh wacht -t. :sunglasses:

6 likes

Liken mensen liken! Elk veertje is meegenomen 🪶🍑

Recordpoging… :hourglass_flowing_sand:

6 likes

Het is al weer weggezakt.
Laten we lekker doorgaan met @Selfie @Sandy en Jurkie.
We voegen allemaal iets op onze manier toe en dat is super!

9 likes