WATCH Cartoons: ZELFGEMAAKTE Cartoons over horloges

Gewoon lekker blijven doorgaan @Jurk

Ik ken het gevoel om je waarderingen van je tekeningen te meten in de aantal duimpjes of hartjes.

Dit is ook waarom ik gestopt ben met het delen van mijn werk op de sociale kanalen…
het is namelijk niet relevant… geniet van wat je doet en laat dat je beloning zijn.

Ik vind het echt knap dat je elke keer weer de gebeurtenissen op dit forum weet te vatten in je strip/tekeningen. Ik weet hoe moeilijk het is om op commando creatief te zijn. Dit is echt heel knap.

Ik vind je strips/tekeningen echt een aanvulling op het forum. En hoop dat dit zo blijft !

1 like

Zeker! Had gewoon ff een dippie.

2 likes

En dat mag ook :slightly_smiling_face:

Ik krijg zo nu en dan op mijn donder van mijn geliefde omdat ik te weinig uitspreek hoe leuk ik haar vind - ik merk dat het in deze niet anders is: ik heb de laatste tijd weinig likes gegeven maar geniet ontzettend van je cartoons - ben alleen vergeten je te vertellen hoe leuk ik ze vind. Sorry!

2 likes

En door!

49 likes

:joy::joy:

2 likes

26 likes

Hij is weer supergaaf!!!

1 like


@Jurk en @Selfie hebben de creative geest in mij naar boven gehaald. Hij kan er vast niet aan tippen, maar het was leuk om weer eens te tekenen

41 likes

Hahaha!! Tof hoor! Heel leuk :sunglasses::facepunch:

1 like

Haha, mooie uitbeelding van de telewatch-generatie :laughing:

1 like

Hey @Jurk,

Niet teveel sippen hè! We hebben allemaal wel een een off day (of een off period). Het is ook niet niks, een jaar lang als zombies leven. Ikzelf heb er ook last van. We zijn er niet voor gemaakt.

Hoewel het op papier allemaal wel lukt merk ik ook dat het iets doet met mijn gemoedstoestand.

Weet dat juist nu DE (:wink:) hobby voor velen een noodzakelijke afleiding geeft en daarbinnen zijn jouw cartoons dan weer een extra bonus.

In jouw talloze strips, cartoons en avatars heb je velen van ons vereeuwigd. Dat is niet niks hè!? Niet normaal hoeveel leden met een Jurk-avatar door het leven gaan…:wink: En dankzij jou is een aantal van ons voor altijd ‘HF Elido’ (of hangaround zoals @junior) , ik moet daar nog steeds vaak om lachen:

En over jouw bijdrage aan Stichting Make-a-Wish dit opgeleverd heeft maar niet te spreken…

En voor wat het waard is, je hebt voor mijn kinderen van hun vader een stripheld gemaakt… Dat is toch goud!? :yellow_heart:

En de @Blauwbeer x @wilfox meets Endstra x Holleeder bank-scène voor de Toe-kan is toch een klassieker???

afbeelding

Kortom, figuren als jij maken het forum tot wat het forum is voor mij.

Keep up the good work (of gewoon even niet want je hebt al genoeg gedaan).

Kop op kerel! Houdoe :facepunch:t2:

13 likes

Dank voor de mooie uiting van support!
Als je het zo terugleest hebben we met elkaar al heel wat moois neergezet en is make a wish er inderdaad ook een stuk beter van geworden!

Voel mij al weer een stuk beter hoor! En idd voor deze tijd zijn wij niet gemaakt als mensen en doet ons alleen maar weer extra beseffen hoe belangrijk echt contact is. :pray:t2:

7 likes

Alles is goed aan dat stukje. De grap “je weet waar je naar toekan”. De historische verwijzing. Die vos en kat in gesprek. Maar ook: eerst dat vogelperspectief om daarna in te zoemen op die twee figuren.

Hieronder twee van mijn favoriete HF-momenten uit de strip, toevallig ook nog uit dezelfde week:

image image

9 likes

Telt dit ook? Ik heb deze speciaal “zelf gemaakt” voor een goede vriend van mij die gek is van Rolex (neem het niet te serieus)

13 likes

dat het forum eigenlijk niet (meer) op mijn tekeningen zit te wachten

ScratchyLegitimateGoat-small

6 likes

Ik teken mijn hele leve lang al. Best netjes ook ( al zeg ik het zelf ). Alleen zit het qua humor nog niet helemaal op 1 lijn :joy: in iedergeval horloge gerelateerd.

Leuk topic dit. Blij om te zien dat er meer leven in zit dat alleen 1 iemand! :+1:

3 likes

:joy::+1:

Hoor ik nu dat je een poging gaat wagen? :sunglasses::+1:

4 likes

Wellicht :flushed: Als ik een leuke grap kan verzinnen dan wil ik mij graaaag uitleven

1 like

Een grap waar ik geen tijd voor had:
@AB64 die geeft aan in het afding topic vooral boos te kijken door de rook van zijn koffie heen. En dat dit werkt met afdingen bij het kopen van een horloge. Je kunt de verkoper natuurlijk ook hypnotiseren met zo’n klokje aan een ketting. Of allebei. :joy:

Succes :+1:

2 likes

haha dat laatste bevalt me wel!

1 like