WATCH Cartoons: ZELFGEMAAKTE Cartoons over horloges

Ik heb met @Jur kunnen afspreken dat het topic nog in algemeen kan blijven zolang:

  • De cartoons over horloges blijven gaan;
  • De cartoons voor alle leeftijden geschikt blijven;

Lukt dat of willen we dat niet, dan gaan we naar off topic. En dat zou mijn voorkeur niet hebben omdat dan veel minder leden het kunnen lezen en er minder interactie is.

6 likes

Lijkt me logische regels, klinkt goed!

1 like

Vandaag aan de tekenaars hier, en vooral @Jurk, moeten denken bij een bezoek aan het Stripmuseum in Brussel. Leuk om te horen over de geschiedenis van de strip en van enkele grote Belgische striptekenaars maar vooral ook leuk om te zien hoe verschillend tekenaars tewerk gaan bij het uitwerken van een tekening van schets tot eindresultaat.

Heb begrepen dat er ook een stripmuseum in Groningen is, die staat ook nog op de verlanglijst om eens te bezoeken.

Ps. Tip: Kuifje een horloge om de pols proberen te doen voor een foto staat garant voor vreemde en bezorgde blikken…:laughing:

6 likes

Nog eentje naar aanleiding van dit topic:

20 likes

Hahahahhahahahhahahhaah

1 like

:joy::rofl::joy::rofl::joy::joy::joy::joy:

1 like

Hij was niet persoonlijk bedoeld. Ik strijd ook al meer dan 100 dagen om een trustlevel erbij. Ik denk alleen niet dat het geholpen heeft dat ik recent op het strafbankje gezeten heb.

2 likes

:joy::+1: lekker!!! :joy::+1:

1 like

Haha. Ook geen enkele aanstoot genomen. Het is nog waar ook. In één van mijn reacties op mensen die geërgerd reageerde op mijn topic schreef ik:

Wederom krijg ik het gevoel dat omdat het refereert aan trustlevels er een onbespreekbaarheid omheen hangt, net als je niet positief over Rolex uitlaten. Een soort No-go-zone.

Misschien ben ik er bijna, ik heb het strafbankje nog niet gezien🙂

2 likes

Even een leuke zelfgemaakte tekening hier plaatsen helpt. :innocent:

1 like

Goed weekend allemaal!

38 likes

Ik kan niet meer zonder jouw cartoons, door de cartoons begrijp ik soms meer van het besprokene op HF. Misschien komt het omdat ik niet zo intelligent ben en het moet hebben van uitgebeelde verhalen😀. Omdat ik mijn likes nogal ruim uitdeel, zit ik vaak aan het maximum, maar ik probeer ze voor jou te bewaren!

6 likes

:kissing_heart:

1 like

47 likes

Haha, wat een leuke stijl. Het werkt heel relativerend om het absurdisme van onze ‘hobby’ te ontvouwen.

3 likes

Hahahaha… leuk die handpoppetjes. Goed gevonden!

4 likes

Hoewel de kroontjes natuurlijk 5 puntjes horen te hebben :smirk:

afbeelding

5 likes

Zeker! Goed gevonden van @Selfie.
Alsof ie hij bij 1 van ons heeft binnen gegluurd :zipper_mouth_face:

3 likes

Heerlijk! Lekker de horloges pamperen🤣

1 like

Heerlijk dit haha! Smaakt naar meer.