Watch meeting Apeldoorn/Deventer/Zwolle/Arnhem e.o

Beste mensen,

Zoals al eerder in een andere gedeelte al kort vermeld, zou ik het leuk vinden om in navolging van de Limburgers ook een watchmeeting te organiseren. Echter, nu meer in het Oosten van het land. Aangezien ik niemand uit zou willen sluiten en gastvrijheid een hoog goed is, is wat mij betreft elke horlogeliefhebber welkom.

Ik heb al een optie op een leuke ruimte kunnen nemen in Apeldoorn. Direct aan de A50, dicht bij de A1 in Apeldoorn. Zo’n beetje op een half uur rijden vanaf Zwolle, Deventer, Arnhem en bijna Amersfoort.

Er is geen station direct in de buurt, maar als mensen met de trein willen komen, is er vast wel iemand op te halen/weg te brengen. Dan is station Apeldoorn het dichtsbijzijnde station. Parkeerruimte is er in overvloed.

Idee is dit op een vrijdagavond te doen, te weten vrijdag 6 maart (nu over 6 weken).

Voor de mensen die vooraf (gezamenlijk) willen eten, dat kan voor niet teveel geld ter plekke (rond 18 uur…) en anders dat we rond 19 uur elkaar kunnen ontmoeten.

Leuk natuurlijk om elkaar te spreken, de passie te delen in woord en beeld. Wellicht ook leuk om dan aan te geven wat je zoekt of graag wilt zien.

De kosten van zaalhuur zal ik vooraf voor mijn rekening nemen (kijk als wederdienst daarvoor nog maar eens vaker op www.horlogedomein.nl). De spijs en drank is voor eigen rekening.

Aanmelden kan via PB en dan zal ook de lokatie details worden gegeven.

Ik hoop dat jullie kunnen komen en dit initiatief kunnen waarderen. Mij lijkt het leuk om in ieder geval wat mensen te ontmoeten die eenzelfde “tik” hebben.

grt
hhe

Bravo! Ook het (Noord)-Oosten leeft :wink:

Het is zeker leuk om eens de gezichten achter de namen te zin. In het echt vallen we bijna allemaal wel mee (tu) Veel succes met je initiatief.

hans cp

hcptdg Schreef:

Bravo! Ook het (Noord)-Oosten leeft :wink:

Het is zeker leuk om eens de gezichten achter de
namen te zin. In het echt vallen we bijna allemaal
wel mee (tu) Veel succes met je initiatief.

hans cp

Jij bent toch ook van partij of niet Hans, ik heb wel een extra kamer/bed voor je over. :slight_smile:

Leuk idee!

Leuk idee, ga ik serieus rekening mee houden, Apeldoorn is niet ver (Zutphen -Warnsveld).

Bedoel je misschien 4 maart als je het op vrijdag gepland hebt?

hans

bedankt… inderdaad VRIJDAG 4 MAART…

Leuk initiatief, weet nog niet of ik dan kan maar mits ik dan tijd heb kun je een PB verwachten! :)-D

Leuk om dit ook eens in het oosten tedoen ,als ik kan laat ik dat weten via een pb.
LEUK LEUK !!!

Idee is goed,het initiatief geweldig,de locatie bereikbaar maar het tijdstip is voor mij niet mogelijk.
Maar nietemin heel veel plezier.

Aad A Schreef:

Idee is goed,het initiatief geweldig,de locatie
bereikbaar maar het tijdstip is voor mij niet
mogelijk.
Maar nietemin heel veel plezier.

Je mag, neem ik aan, ook een uurtje later komen, als ik kom ga ik 19:00 ook niet redden. Zal dan toch zeker 20:00 worden

lijkt me inderdaad geen punt.

Ik kan wel een vlaai meenemen…

sorcees Schreef:

Ik kan wel een vlaai meenemen…

Echt… hmm, misschien kom ik dan wel!! :wink:

Normaal snijden ze een vlaai in 12 stukken, in Limburg in 8.
Beetje afhankelijk van de opkomst of iedereen een stuk krijgt, of dat er toch meer moeten komen.

sorcees Schreef:

Normaal snijden ze een vlaai in 12 stukken, in
Limburg in 8.
Beetje afhankelijk van de opkomst of iedereen een
stuk krijgt, of dat er toch meer moeten komen.

In 6, sorry;)

Leuk initiatief! (tu) Ik noteer dit direct, maar wel nog even onder voorbehoud.
Ik woon in Enschede, dus aan de afstand hoeft het niet echt te liggen.

Ben erbij. Woon vlakbij station dus kan wel mensen meenemen. Zal ook wel eens kijken of ik nog leuke goodies kan regelen.

Leuk en in de buurt, ik hou de avond vrij.

Groeten Ronaldo

Leuk, weet nog niet of ik kom, mar zet het alvast in mijn agenda.
Han