Watch outfit combi fototjes!

Oke dus effe een paar dingetjes straight voordat je naar beneden scrolt: ik ben totaal maar dan ook totaal niet goed in foto’s maken maar zou graag wel mijn idee willen delen😅

Mij lijkt het leuk om jullie horloges in het beste licht te zien, hoe jullie ze combineren en integreren bij de rest van je outfit (want ja sorry om het te zeggen maar het blijft toch een soort accesoire/sieraad)

Maar dussss… om dit te starten geef ik zelf (en i know…) een heel slecht voorbeeld maar none the less. Here it is! Mijn school outfit voor morgen met mijn trouwe seiko 5!



Nu is het jullie beurt, ga erop los!

3 likes

Leuk idee! Maar moeten deze show je horloge met… topics toch in off topic of niet?

Tis verdomme net het Vivaforum hier af en toe :expressionless:

14 likes

Ik heb maar een onderbroek !

Poedelnaakt met enkel die kicks :smiling_imp:

Ja misschien beter wel

Alleen kan jij het dan niet meer zien

Nee ik kan het zelf ook niet aanmaken in off-topic. Weet niet precies hoe dat zit waarom ik in zoveel dingen niet binnen mag…

Heeft te maken met je trustlevel… jij bent een basis gebruiker maar om in off topic te kunnen heb je trustlevel 2 of hoger nodig


Zo iets?

Edit: en ja, ik ben ook zo’n waardeloze fotograaf :see_no_evil:

5 likes

Tip : papieren ondergoed en een gummetje …

2 likes

Ik heb niet zo veel met dit topic maar die Off White Jordan 1’s zijn wel nice :sunglasses::v:

2 likes

Hoe verdien je zoiets dan?

1 like

Kan naar off-white off-topic

1 like

Het is een kwestie van een paar maanden meedoen op het forum. Komt helemaal in orde!

1 like