Watch pouches en travel cases topic

Terugruilen voor de Eulit Perlon dan maar? :sunglasses: ik heb zo’n Omega travel case voor ééntje, maar met een schuimfobie is die niet zo geschikt.

Lijkt meer op een latexfobie!

2 likes

:full_moon_with_face:

1 like

Omg die nato :flushed: :scream::joy::+1:

1 like

Je drinkt je bier ook bij voorkeur doodgeslagen? :beers:

2 likes

Haha! Nee.

Maar ik kan dat zachte schuim niet aanraken, dan gaat mijn gehemelte kriebelen.

5 likes

Like a boss :sunglasses::+1:

Ik zou willen dat ik een horloge had voor zo’n NATO. Waar heb je die vandaan?

1 like

Die heb ik gekocht in een Andre Hazes cafeetje van @Ramone, ik ben er erg blij mee.

De NATO komt van Cheapestnatostraps, staat onder “Graphic”.

3 likes

Hahahaha… Ik wilde je niet noemen, maar zeker kan dat! Zonde dat ik 'm niet gebruik. Punt is dat mijn stalen band van de GS en een paar andere leren straps net te lang zijn om 'm comfortabel te sluiten. Als ie voor jouw horloges wel past kun jij 'm beter gebruiken, want hij is te mooi om stof te happen.

1 like

Ik heb er een besteld :see_no_evil:

1 like

Ik heb een watchroll voor 8 horloges maar die is eigenlijk te groot om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie. Ik gebruik die roll om de collectie in te bewaren.

Op vakantie heb ik meestal 2 horloges bij mij. 1 om de pols en 1 in een travelcase. Daar heb ik er een paar van, van Omega, Rolex en een merkloze, die is soortgelijk aan de Omega travelcase.

Gisteren bestelde ik deze Pelicase om mn collectie in op te bergen ipv de watchroll. Lijkt mij ook een redelijk ultiem ding als je veel horloges mee wil nemen:

Oh, way to go!

Wil je meer tips? Cuz I got summmm.

Als je zachtjes met het vachtje langs de energiebanen (meridianen) in je nek gaat werkt het erg therapeutisch en ontspannend, doe er je voordeel mee! :fairy:t2:

Sidenote: Doe het niet wanneer je een vergadering moet leiden, je krijgt echt hele vreemde blikken.

8 likes

Haha omg, nee een per jaar graag.

1 like

Mij valt op dat ik bij sommige modellen de wijzers echt te kort vind. Bij deze is dat echt heel erg niet het geval. Varieert Rolex de lengtes van wijzers over tijd?

1 like

Dit lijken dezelfde wijzers te zijn als in een 36mm DJ, maar dit is een 34mm Date. Dus wat je zegt kan goed kloppen.

1 like


1 like

:point_up_2:

:joy::joy::joy: Dude?? Really?

1 like

2 likes

Ik heb ze wel, maar gebruik ze zelden. Een extra horloge op reis rol ik in een sok en in de kluis gaan ze in een doos.

2 likes