Watch pouches en travel cases topic

Hallo allemaal,

Laat hier je watch pouches en travel cases zien. Met andere woorden hoe vervoer jij je horloges? Ik trap af met mijn assortiment. Voor elk horloge in de collectie een bijpassende case of pouch. Persoonlijk vind ik de Omega travel cases het prettigst, mooi compact en solide. Ik zou ook nog wel een keer een custom made lederen watch roll willen. Who knows! Anyway ik ben benieuwd hoe jullie je horloges vervoeren!

MvG Ralph


2 likes

Ik vind het heel leuk om mijn horloges om mijn pols te vervoeren.

IMG_4716

27 likes

Heb er diverse voor op reis, voor de kortere periodes neem ik deze mee.

imagehttps://i.ebayimg.com/00/s/MTIyMlgxNjAw/z/SsIAAOSwdsFXTIUL/$_35.JPG?set_id=880000500F

Erg handig.

3 likes

Maar wat als je een weekend weg gaat of op vakantie en je meer dan een horloge mee neemt :smirk:

Ohh dan. Dan heb ik zo’n doosje van crownguard. Ooit gekregen bij een aankoop. Onhandig groot en niet fijn om in je zak mee te nemen. Misschien ooit een watchpouch van onze @Taconew erbij zoeken.

4 likes

Die voldoen prima! :wink:

Maar ook ik draag 'm gewoon om de pols hoor! Meer dan één horloge mee op vakantie? Zou niet goed weten waarom. :sunglasses:

6 likes

Ja wel prima dingetjes.
Ik heb wel de xl versie er van:

9 likes

Hoe is de binnenkant van dat leer? Beschadigd dat je horloge niet?

Ik mag toch hopen dat mijn saffierglaasjes sterker zijn dan een lapje leer.

8 likes

Zacht.

Ja.

3 likes

Had het over swirls op de clasp of band etc.

Zo dan @RLC nou moet ik er bij zeggen dat ik niet zo zeikerig ben wbt beschadigingen. Ik draag alles frequent en altijd. Behalve als ik echt goed op stap ga, dan heb ik een goedkoper horloge om.
Je kan alles laten opknappen en dan geniet ik een stuk meer van mn horloges.

Samengevat: ik denk het niet en zo wel: tis ni àànders!

5 likes

Niks van dat alles. Althans, het is mij nog niet opgevallen.

Ook niet gezien bij mijn Omega SMPc en ik ben wél een soort van “zeikerig” als het gaat om beschadigingen. Met de pouches van @Taconew blijft je klokkie gewoon netjes. :wink:

6 likes

Heel gaaf met dat logo!

Goh zo beginnen jouw topics eigenlijk nooit :upside_down_face:
On topic: was er al niet een dergelijk topic (over pouches?)

3 likes

De pouches van @Taconew zijn de perfecte oplossing imo.
Kwalitatief prima en een top service :grin:
Ik heb o.a. deze laten maken;

1 like

Ach, een paar maar. Maar ik moest wel hard lachen om dat gifje van @willemC.

Als ik op pad ga neem ik dit vaak mee:

7 likes

Ik heb ook zo’n groene Rolex hoesje en een groene leren Invicta mapje.

1 like

Meestal vervoer ik mijn horloge inderdaad aan de pols. Wat @willemC al zei. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb ooit gratis bij een Ventus Caspian een horlogerol gekregen. Van zwart canvas. Perfect ding voor als ik op reis een tweede horloge meeneem. Maar het is echt Zero Fucks Given. Rollen, tassen, dozen en kisten interesseren mij geen reet, en al helemaal niet van merken. Zo heb ik ook geen Porsche sleutelhanger of dat soort onzin.

Zo’n watch poutch van @Taconew heb ik ook gekregen van een forumlid, maar dat ding is eigenlijk te klein. Me name te kort. En te strak. Ik gebruik 'm nooit, ook al zien ze er wel cool uit. Doe mij de gratis canvas rol maar. Sorry. :pray:

Soms knikker ik een extra horloge in het zijvakje van m’n toilettasje. :slight_smile: Nogmaals. Zero fucks given.

3 likes