Watch repair courses Mark Lovick

Beste forumleden,

Nadat ik, als hobbyist, de nodig instructiefilms van Mark Lovick op Youtube had bekeken, besloot ik de cursussen te gaan volgen. Het betreft, tot nu toe, drie cursussen, te weten:

  1. Getting started in watch repair
  2. Maintenance servicing watches en
  3. Watch fault finding.

De uitleg is erg duidelijk en gaat gepaard met video’s die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten. Je kunt deze cursussen, na aanschaf, in je eigen tempo volgen.
Bij vragen kun je gebruik maken van het forum, waar veel kennis verzameld is.

Ik had level 1 van de timezone watchschool al gevolgd, maar mijn persoonlijke mening is dat deze cursussen mij veel meer aan duidelijkheid en inzicht hebben opgeleverd. Immers, je ziet hoe iets uitgevoerd wordt en dat is m.i. beter dan foto’s.

Kortom, voor iedereen die hobbymatig met horloges bezig wil zijn en ze ook zelf wil onderhouden/repareren is dit een uitstekende manier om kennis te vergaren.

9 likes

Hoi Gaus,

Ik ben gisteren ook gestart met de cursus van Mark Lovick. Ik heb er ontzettend veel zin in! Inmiddels is ook deel 4 in ontwikkeling…

Dat wordt knutselen in de herfstvakantie! Overigens is er aan zijn werk ook een forum verbonden waar je met professionele en amateur reparateurs van over de hele wereld in contact kan komen.

Zijn er meer dames en heren hier die deze training volgen? Wellicht kunnen we samen optrekken!

Groetjes,
Bert

1 like

Is er verder ergens een kortingscoupon voor deze cursus?

1 like