Waarschijnlijk is hier al een keer een topic over geweest, maar ik vond het zelf ook leuk om te vertellen. Tja, met linkerhanden ben je trots als je weer iets leert of zelf kan doen :+
Sommige banden laten zich moeilijk verkleinen en zo zijn er nog meer van die kleine dingen die je niet zelf op kunt lossen. Hoppa en weer een tientje naar de juwelier. Vanaf nu dus niet meer Met hulp van Youtube kom je best ver :#
zo n setje had ik jaren terug voor mn afstuderen gekregen en verving mn €10 setje. vooral de iets betere pincet werkt vele malen prettiger en sneller.
veel leerplezier. en als ik jou was zou ik eeret op de goedkopere klokjes oefenen. voor je t weet heb je zo n krasje te pakken >X
zo n setje had ik jaren terug voor mn afstuderen
gekregen en verving mn €10 setje. vooral de iets
betere pincet werkt vele malen prettiger en
sneller.
veel leerplezier. en als ik jou was zou ik eeret
op de goedkopere klokjes oefenen. voor je t weet
heb je zo n krasje te pakken >X
( Zeker weten, maar ik heb geen goedkope horloges meer. Weer een reden om wat te kopen
Mooi maar gevaarlijk setje. En dan heb je het kastdeksel open gemaakt met de speciale kastopener. Wat ga je dan doen? Even de rotor een handmatige zwieper geven…
Ondertussen heb ik dit spul ook allemaal al los aangeschaft op de diverse Rikketikken waar ik geweest ben. En dus ook alles bij elkaar waarschijnlijk veel meer ervoor betaald dan jij!
Mooi maar gevaarlijk setje. En dan heb je het
kastdeksel open gemaakt met de speciale
kastopener. Wat ga je dan doen? Even de rotor een
handmatige zwieper geven…
Ondertussen heb ik dit spul ook allemaal al los
aangeschaft op de diverse Rikketikken waar ik
geweest ben. En dus ook alles bij elkaar
waarschijnlijk veel meer ervoor betaald dan jij!
Tot dit moment kwam ik niet verder dan een bandje verwisselen
Het binnenwerk begin niet meer aan. Laat het wel door iemand anders doen. Heeft me al eens een horloge gekost. Was mijn eigen schuld want door irritatie heb ik het horloge met een hamer in duizend stukjes geramd. Dat luchte echt op.
Het binnenwerk begin niet meer aan. Laat het wel
door iemand anders doen. Heeft me al eens een
horloge gekost. Was mijn eigen schuld want door
irritatie heb ik het horloge met een hamer in
duizend stukjes geramd. Dat luchte echt op.
Ja, dat weet ik nog. Ik heb wel gelachen om je verhaal. Ik doe alleen bandjes wisselen, inkorten, buckles schroeven etc … Ik maak nooit een horloge open, want dat betekent in mijn geval meestal einde oefening hahaha