Wij trekken met kerst altijd lootjes met de familie en hanteren dan een budget van 50 euronen voor cadeautjes. Aangezien ik echt helemaal niks weet leek het me wel tof een watch roll te vragen zodat ik m’n horloge veilig kan opbergen als je bijvoorbeeld op reis bent of een weekendje weg gaat.
Iemand suggesties voor dit budget?
Ik heb het liefst leer maar weet niet of dit kan voor dit geld?
Een ooit cadeau gekregen. Dus weet niet precies waar die vandaan kwam en wat ie gekost heeft. Twee andere van Ali gehaald, voor weinig. Allemaal bevallen ze prima. En bij Ali ga je lachend slagen voor 5 tientjes! Kun je er meerdere voor kopen!
Zij verzenden ook soms vanuit DE, misschien hebben ze daar nog stock en kunnen voor de kerst leveren ??
Shipping Times We primarily ship from our US warehouses, but orders may occasionally ship from our UK or DE warehouses depending on product availability
Dank allemaal voor jullie input! Na alles bekeken te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het toch handiger vind om een 2 watch roll te hebben. Vaak neem ik een wat duurder en een wat goedkoper horloge mee als ik weg ga, om af te wisselen en aan te passen aan de momenten van die dag.