Watch Shopping in Amsterdam

Zie video (duurt maar liefst bijna 3 kwartier):

Op- of aanmerkingen? Het is duidelijk dat niet alle (vintage) horlogezaakjes zijn bezocht maar het geeft toch een redelijk beeld van wat er beschikbaar is in Damsko.

3 likes

3 kwartier ??? Oh jee…

1 like

Voor jezelf gaan shoppen naar een mooi horloge en dan voor je vrouw als souvenir een doos pauze koeken van de Appie meenemen? OMG :roll_eyes:

3 likes

Volgens mij hebben ze er net iets meer verstand van dan ik
Net iets dan

1 like

En een prettige fittie over, jawel! Rolex!!
Grappig is het dat ik afgelopen vrijdag bij drie van de getoonde zaken zelf mijn neus tegen het venster had geduwd. Weliswaar met een andere kijk op de zaak.

2 likes

Tuurlijk Guido. Het begint al bij de Gassan etalage waar een std Speedmaster Racing te zien is: zal wel een limited Edition zijn. Ok je bent dus een echte Omega kenner :joy: vervolgens als antwoord op welke Rolex je dan wel leuk vindt ? De nieuwe Airking met blauwe plaat. Jaja, ook van Rolex heb je veel kaas gegeten :joy: en uiteraard de wijsheid: De Rolex bubble gaat binnenkort barsten, dus snel alles verkopen :joy:
Wordt al een jaar of 15 beweerd, maar vooral blijven volhouden.
Als uitsmijter nog meer wijze raad: je moet het horloge houden dat je zelf het mooist vindt. Wauw, indrukwekkend advies :joy:
Verder een leuk filmpje, met de maker van deze video die leuk over komt, en wel goed onderlegd is met vintage horloges, en met name Rolex.

1 like

Heb mezelf gedwongen om het 20 minuten uit te houden maar toen ging het niet meer. Vervuiling van het wereldwijde web…

1 like