Dag mijn naam is Ferdos, 21 jaar en ik woon in Overijssel. Sinds een half jaar heb ik een passie gekregen voor vintage horloges. Niet alleen om hoe het eruit ziet maar vooral het verhaal erachter. Graag zou ik met collectors in contact willen komen die open zouden staan voor een ontmoeten en meer over hun pieces zouden kunnen vertellen. Ik snap dat vertrouwen heel erg belangrijk is in dit sector maar hopelijk is dit voor iemand mogeljik. Lange afstanden is voor mij geen probleem.
Wat voor horloges vind je mooi? Misschien leuk om wat foto’s van je eigen horloges te tonen.
Als in : dat is exact 1 van de onderwerpen die je prima op dit forum kunt bespreken. Waarom zou je dat in hemelsnaam in persoon willen doen (vooral waarom zou de collector het oke vinden als een nieuw lid even de waardevolle collectie komt bekijken).
Dag Jenneke, helaas heb ik op dit moment zelf nog geen collectie. In m’n vrije tijd hou ik mij het meeste bezig met het historie van merken van een hoog segment maar vindt oude modellen wat mensen niet zo bekend komt ook heel erg interessant
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Daarom is het voor mij ook moeilijk dit mogelijk te maken. Afgelopen oktober ben ik langs geweest bij AVW waar ik een heel tof gesprek heb gehad en zij hebben mij dit als tip meegegeven om het is op dit forum te proberen. Natuurlijk is het voor een collector niet wenselijk een kostbare collectie zo bloot te stellen maar hopelijk kan ik mijn vetrouwen zo winnen.
Ik zou beginnen met veel rondkijken op het forum en je verhalen posten. Een stuk over de geschiedenis van een bepaald merk, is altijd leuk!
Kijk hier ook even. Ik ga er zeker een keer naartoe, gezien de positieve reacties.
Helaas gesloten op dit moment.