Watch this lady, even voorstellen

Welkom Nathalie! Once you go HF, you never go…?

1 like

Welkom en veel plezier hier op HF :slight_smile:

1 like

Welkom! We zijn hier genderneutraal en genderaliseren niet :slight_smile:
We zijn gewoon liefhebbers met passie

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Nathalie!

1 like

bedankt leuke tip! Ik heb nooit een Breitling overwogen omdat ik ze doorgaans te ‘druk’ vind. Maar deze is wat eenvoudiger. Thx for the inspiratie!

1 like

Mooie Steinhart! ga ik ook eens in verdiepen, dank!

Wat een heerlijke plaatjes! Dankjewel! En fijne review, Teutonia! Enne…je maakt het me niet makkelijker zo he :slight_smile: Bestaat love at first sight bij een horloge? Wat een beauty de Nomos Ahoi! De witte (of is het grijs), I love!

2 likes

ehm…

ja zeker, ga ik doen!

you never go…Marktplaats?

3 likes

I’m all for it! thx!

1 like

Welkom Nathalie. Wees gerust, het is hier allesbehalve een sausage fest, meer een verzameling behulpzame liefhebbers van mooi spul.:wink:.

1 like

Ik bedacht me trouwens dat ik van mijn eerste salaris 2 Longines kocht, nieuw bij AD in de opruiming. Rodolphe by Longines. Eentje op een glimglim bracelet (staal?) met (blad?)goud en de ander bruine wijzerplaat met zwart leren bandje. Jarenlang gedragen, op gegeven moment kwamen de grotere horloges op voor vrouwen, en maakte ik de overstap naar iets groter.
De Longines verkocht ik op marktplaats. Goeie horloges, altijd probleemloos gedragen en hielden nog redelijke restwaarde. Maar schijnbaar maakten ze niet zoveel indruk op me, zomaar vergeten in mijn lijstje van exen :open_mouth:

1 like

Geen dank. :slight_smile: Wat die Nomos betreft: het is een soort off-white in het echie. Ikzelf zit heel erg naar de Atlantik blauwe te kijken, die lijkt bijna zwart/antraciet, maar is donker blauw. Die Nomos Ahoi’s zijn ware unisex horloges, doen het zowel aan de mannelijke als de vrouwlijke pols erg goed.

Dankjewel, en fijn om te lezen :slight_smile: !

Nice! Als je er een op de kop hebt getikt, ben ik heel benieuwd!

Ik heb ergens op internet meegekregen dat het gerucht gaat (in de wandelgangen…) dat Steinhart de Ocean serie in 39 mm gaat releasen.

2 likes

Welkom :grinning:

1 like

Welkom op HF! [quote=“Nathalie1, post:28, topic:116283”]
Bestaat love at first sight bij een horloge?
[/quote]

Eh… Jawel.
Welliswaar bij een horloge van hetzelfde prachtige merk en een horloge wat totaal niet op foto’s te vangen is en veel klassieker en uiteraard minder sportief, enzovoort enzovoort, maar toch… Love at first sight and still in love :heart_eyes:

4 likes