Mijn beste,
Leuk, weer een gepassioneerd horloge-liefhebster!!
Nathalie, van harte welkom dan ook in de enthousiaste kring van HorlogeForum!!
Een ruimhartige introductie hoor.
Orologio Signaturis Temporis.
Mijn beste,
Leuk, weer een gepassioneerd horloge-liefhebster!!
Nathalie, van harte welkom dan ook in de enthousiaste kring van HorlogeForum!!
Een ruimhartige introductie hoor.
Orologio Signaturis Temporis.
Welkom!
Dag Nathalie!
Mooi hoor zoān TH en goed dat hij even weg is !
Geeft wat ruimte maar straks ook weer heerlijk genieten als hij terug is.
Die Nomos ā¦wowwwww maar wel erg aan de prijs.
En. Misschien net iets te unisex. Tenzij je minder een meisje meisje bent.
Met duikers is dat natuurlijk al helemaal zo.
Maar die Nomos raakt inderdaad wel een snaar.
Zo even hier laten zien.
Reactie was: ik heb toch al een witte ⦠zucht ā¦
Veel plezier !!
Welkom Nathalie!
Wat een beauty !
Dankjewel!
Door dat al te typen,ben je er wel mee bezig
Dankjewel. Ik hou wel van horloges met wat meer smoel, of hoe zeg je dat, wat stoerder. Smaak verandert ook in de loop der jaren, mijn Longines waren wat meer 'meisje meisje ā Momenteel spreken de duikers mij meer aan. Maar de Nomos, mooi!
Ik ben wel benieuwd naar jouw variant, leuk!
Hoi Nathalie,
Welkom hier!
Mijn vriendin draagt een Oris Aquis 36mm, wit op wit rubber. Die is binnen een paar maanden al terug gegaan en nu 3jr later al weer terug voor een service.
Haar favoriet is de Longines Hydro Conquest 30 mm met parelmoer wijzerplaat en briljantjes als index.
Welkom Nathalie, leuk een dame in ons midden! En persoonlijk vind ik een duiker bij een vrouw heel stoer, echt zoveel toffer dan een dresser of plastic mormel om de pols.
Denk dat 36 - 39mm best is, ondanks dat die Oris 65 heel tof is is 'ie wellicht net aan de forse kant.
Denk dat een kleine Omega PO heel gaaf is, wellicht een vintage Tudor Submariner mid size nog mooier.
Voor mijn vriendin zat ik laatst te denken aan een (2e hands) 36 of 39mm Rolex Explorer, ook erg stoer!
Succes! Grtz. Erik
Welkom hier Nathalie. Veel forum plezier gewenst!
Leuke collectie die de pols van je vriendin siert. Wel wat pech, met de Aquis. Ik ga ervaren hoe de mijne is. Longines Hydroquest, ook een mooie. Ik zou dan zonder de diamantjes gaan, maar daās persoonlijk he.
Hoi Erik, jouw vriendin boft maar ! Bedankt voor de inspiratie, ik word hier wel gretig vanā¦
Tis gewoon actueel en ik ben ook een keer bij de tijd. Komt misschien wel door al die klokken.
Welkom Nathalie!
Ja de Seamasters⦠dat is mooi spul , een P.O in 37,5MM is echt heel mooi voor een dame.
De mijne (40MM) zwaait even.
Welkom!
Nb. Ook bij Nomos Glashütte hebben ze leuke sportieve horloges in kleinere formaten (Club, Aqua, Ahoi). Moeite waard om naar te kijken.
Ron, waar is deze klok gefotografeerd jongen?
Je gaat toch niet zeggen dat dat , ā¦ā¦
Mooi! Zodra ik een Omega heb zal ik terugzwaaien
Bedankt voor de tip. Ben al even gaan snuffelen, vooral de Ahoi lonkt naar meā¦