Watch this lady, even voorstellen

Dag Nathalie ,

Welkom in de onnavolgbare wereld van liefhebbers.

Verwacht niet dat je in een rustig en bedeesd forum bent terechtgekomen.

Je zal nog alle kanten omgeslingerd worden.

Op zijn best vind je gelijkgestemden die met kennis en elan kennis laten maken met merken en modellen waar je nooit eerder van hoorde.

Kijk uit voor de berichten in de categorie van de donkerblauwe kleur.
Dat werkt als de doos van Pandora. :smiley:

Je gaat het allemaal ontdekken en ik zal jouw ā€˜tocht’ ondersteunen met een iizersterke tip van een prima kwaliteitsmerk: de Mido

I will, i will watch you, watch you. I will , i will watch you :musical_score:

3 likes

Wat een warm welkom hier trouwens. Bedankt allemaal!

5 likes

Oef, die is ook mooi die Mido. Ik zie ook steeds weer voor mij nieuw snoepgoed voorbij komen. Heb de laatste maand al 2 nieuwe mogen toevoegen maar man wat wil ik nog veel hebben :astonished:

1 like

Ik weet niet of Christopher Ward al voorbij is gekomen maar die staat ook nog op mijn lijstje. Echte duiker qua specs met 600 mtr wr maar wel wat dressier dan een gemiddelde duiker.
Is er met diverse dials op staal, leer of rubber en in 38mm of 43mm.

En zie hier de volledige collectie https://www.christopherward.eu/watches/dive/c60-trident-pro-600-range

Ik wens je nog veel succes met je zoektocht en dat wordt ongetwijfeld nog het nodige flipperen :no_mouth:

1 like

Welkom!

1 like

Ja dit zijn openbaringen voor mij. Nooit van gehoord Mido. Bedankt!

2 likes

Bedankt; deze was nog niet voorbij gekomen.
Zeker ga ik flipperen, onvermijdelijk volgens mij :slight_smile:

2 likes

Ha, een andere vrouw op dit forum, welkom en veel plezier.
Anderhalf jaar lang al ben ik hier volgens mij de enige vrouw, op Ingedepinge na dan. :joy:
Mijn interesse begon met vintage dressers maar inmiddels vind ik oude duikhorloges ook heel stoer en daar heb ik er nu een stuk of 6 van.

Marjolijn

6 likes

Dat is ook wel een heel aparte vrouw!.:smile:

@Nathalie1
Ook vanuit de mooiste stad van Nederland…Welkom.

1 like

Tja, dat flipperen ga ik ook niet ontlopen vrees ik. En dat heb ik dus ook, openbaringen. Steeds loop ik weer tegen iets moois, mooier of mooierst aan en dan denk ik wauw, ook heul mooi. En dan komt er weer wat voorbij wat nog mooierster is. Oftewel in goed Nederlands,het kan altijd nog weer mooier. Leuke hobby maar hoe meer tijd je erin stopt hoe groter de collectie wordt :wink:

1 like

Welkom hieršŸ–’šŸ˜Šā€¦ en kijk ook eens naar vintage, maar pas op…kan heel verslavend zijnšŸ˜ā€¦ zitten hele…hele mooie duikers tussen…

1 like

Hartelijk welkom, en veel plezier op dit informatieve forum!

1 like

Van harte welkom.

1 like

Welkom en goede plannen!
:+1:

1 like

Wat leuk, Marjolijn
Ik vroeg me serieus al af of er nog vrouwen hier zijn :slight_smile: Ben benieuwd naar je collectie, kan ik hier ergens wat plaatjes vinden van jouw duikers?

Ojee…ga ik doen :slight_smile:

1 like

Welkom! Geniet van het forum en de mooie plaatjes die voorbij komen :slight_smile:

1 like

Hier een paar plaatjes.
Ik verzamel vooral oud, vintage, ouwe meuk uit vroeger tjden.
En het is een beetje uit de hand gelopen met de verzameling, trouwens niet bij mij alleen…

Cauny

Plato

Velona, mijn enige damesduikertje

En m’n fantastische oude Yema Superman, zwaar bepatinaat

…en er ligt nog een fraaie lcd in de revisie.

8 likes

Bedankt! ā€˜Ouwe meuk’, zeker ook leuk. En met ā€˜smoel’ Oude duikers zijn wat kleiner van formaat lijkt het? Cauny en Plato, like!

1 like

Welkom, verl inspiratie gewenst!:+1:

1 like