Oef, die is ook mooi die Mido. Ik zie ook steeds weer voor mij nieuw snoepgoed voorbij komen. Heb de laatste maand al 2 nieuwe mogen toevoegen maar man wat wil ik nog veel hebben
Ik weet niet of Christopher Ward al voorbij is gekomen maar die staat ook nog op mijn lijstje. Echte duiker qua specs met 600 mtr wr maar wel wat dressier dan een gemiddelde duiker.
Is er met diverse dials op staal, leer of rubber en in 38mm of 43mm.
Ha, een andere vrouw op dit forum, welkom en veel plezier.
Anderhalf jaar lang al ben ik hier volgens mij de enige vrouw, op Ingedepinge na dan.
Mijn interesse begon met vintage dressers maar inmiddels vind ik oude duikhorloges ook heel stoer en daar heb ik er nu een stuk of 6 van.
Tja, dat flipperen ga ik ook niet ontlopen vrees ik. En dat heb ik dus ook, openbaringen. Steeds loop ik weer tegen iets moois, mooier of mooierst aan en dan denk ik wauw, ook heul mooi. En dan komt er weer wat voorbij wat nog mooierster is. Oftewel in goed Nederlands,het kan altijd nog weer mooier. Leuke hobby maar hoe meer tijd je erin stopt hoe groter de collectie wordt
Wat leuk, Marjolijn
Ik vroeg me serieus al af of er nog vrouwen hier zijn Ben benieuwd naar je collectie, kan ik hier ergens wat plaatjes vinden van jouw duikers?
Hier een paar plaatjes.
Ik verzamel vooral oud, vintage, ouwe meuk uit vroeger tjden.
En het is een beetje uit de hand gelopen met de verzameling, trouwens niet bij mij alleenā¦
Cauny
Plato
Velona, mijn enige damesduikertje
En mān fantastische oude Yema Superman, zwaar bepatinaat