Watch Trends Magazine online lezen

Bij toeval kwam ik op de website van het kwartaalblad ‘Watch Trends Magazine’ en zag dat je de eerder verschenen magazines volledig online kunt lezen.

Ik had dit blad wel eens een enkele keer doorgebladerd in de bladenwinkel, maar niet dermate interessant gevonden om te kopen, maar online doorbladeren is natuurlijk wel leuk.
De website ziet er goed uit en het online lezen gaat heel prettig, waarbij de mogelijkheid om de pagina uit te vergroten wel zo handig is.

Hier de link:
http://www.watchtrends.nl/

Gr
Stephan

Mijn beste,

Stephan, bedankt voor de tip.
Eerlijk gezegd kende ik het blad ‘Watch Trends Magazine’ nog niet eens.
En als ik zo de lay-out zie, dan heb ik blijkbaar ook niets gemist.
Doch is het natuurlijk wel plezant, om deze magazines online te kunnen bekijken.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Dan weet je zeker dat alle bijdragen gesponsord zijn. Welke uitgever zet anders zijn magazines online?

Ik krijg ook een beetje het gevoel van een luxe reclame folder.
Ik moet zeggen dat ik ook niet langer dan een 20tal seconden geboeid werd door de inhoud. Wel kan ik altijd de fotografie in dit soort bladen waarderen. Ben ik nog altijd wel jaloers op,

Groeten,

Martin

Weer een blad met zoveel mogelijk foto’s van de grote merken en weinig technische informatie.

Ja, maar wel leuk om es doorheen te bladeren voor de nieuwe modellen. Voor meer info is het wel even googlen geblazen. Beetje idem met blad als Watching. Vond vroeger columm van facelift erg leuk.

Bedankt voor de tip!