Watch2008 Mijn impressie

Weet ik, maar de badges kunnen ook gebruikt worden bij uitreikingen van Limiteds en andere mini-meetings.

No problem. Die badge is niet eens zo’n heel slecht idee. Iemand vroeg me tijdens de meeting of ik toevallig Jürgen was. Hoewel ik niet echt op hem lijk, kan ik me voorstellen als je op zoek bent naar iemand met bepaalde fysieke afmetingen, dat je ons verwart :slight_smile:

Groeten,

Martin

-edit- typo

Goed idee, zoiest?:

Ziet er goed uit, Henrik.

Misschien om twee regels te nemen.

Eerste regel met de forumnaam (nick-name) (verplicht)
Tweede regel met echte naam, (optioneel)

Ik heb aan één regel genoeg:)

Bedankt allemaal voor de mooie berichten ovr de Watch2008. Zodra bekend is wanneer de Watch2009 wordt gehouden, reserveer ik twee kaartjes. Het idee om er met de vrouw een weekendje weg van te maken is fantastisch!
Het idee van een batch spreekt mij ook wel aan. Henrik en zijn broer herken je uit duizenden, maar andere forummers in real life ontmoeten is ook leuk!

Gerwin

Alsof er ik er zelf geweest ben(tu)

leuke foto’s Hans,

was er op zaterdag en heb dan ook de forummeeting gemist.
Er waren zeker fraaie klojes te zien en inderdaad veel Unitas.
Mijn broer begreep nu ook wat het inhield om horloges te maken “je koopt ergens een Unitas, doet een beetje aan verfraaien, zet het in een kast en hupla weer een nieuw model”:slight_smile:

Gelukkig weten wij wel beter…het is echt een kunst!!

groet,
Arno.

Spijtig dat het midden in de examens viel :frowning:
Als het nu een bijvakje had geweest … dan was ik zeker langsgekomen …
Maar wiskunde is 6 uur … dat is iets te ingewikkeld en telt voor een hoop mee.

Helaas!

Hopelijk valt het volgende keer wat later, na de examens … voor de feestdagen …

Mooie reportage.

btw Aristo is echt een leuk merk. Helaas zit er geen saffier op dat horloge.

Mathias Schreef:

btw Aristo is echt een leuk merk. Helaas zit er
geen saffier op dat horloge.

:wink: Alles kan bij Aristo.

Hans , bedankt voor de mooie reportage.
Zo kan ik ook meegenieten van die fraaie uurwerken.:wink:

Bedankt voor je verslag, Hans!

Goede tip van die Defakto ook, de prijzen vallen best mee daar, een stalen versie is er voor bijna 350 euro. Maar extra functies als dag/nacht aanduiding zullen vermoedelijk niet overeenkomen met Raphael’s idee van allereenvoudigst weergeven van de tijd.

Hentschel is een apart geval. De horloges van Hentschel zijn af en toe op het forum van watchtime.ch (waar ook Nienaber rondhangt onder de nick ‘retroman’) voorwerp van hevige discussie, omdat het prijspeil volgens sommigen buitenproportioneel hoog zou liggen voor het gebodene, bv een opgeknapt AS-kaliber in een stalen kast voor 4 miel. Ook kon tot dusver niemand met zekerheid stellen of het een echte horlogemaker was of alleen een overprijsd luxe verkoopadres voor de happy few. Daarnaast stoorde men zich aan de aanduiding Manufaktur waar Hentschel zich van bedient zonder een eigen kaliber te hebben ontwikkeld. Op http://www.watchlounge.com/wbb3/wl/lobby/aktivitäten/15164-hentschel-hamburg-die-bilder/index3.html staat een vriendelijke fotoreportage over Hentschel, met een prototype van de Unitas, helaas geen plaatjes van een werkplaats.

Enfin, doet niks af aan je reportage. Met name dank voor de foto’s van de Dornblüths en de Nienaber, schitterend (tu). Zo is het wat beter te verteren dat ik er niet bij kon zijn.

Shaggy (volgens Bojo jr :D) zong het al: “It was not me” en inderdaad deze Bojo staat (helaas) niet op de foto. Toch wellicht een ander mede forum lid of andere bezoeker?

By the way; wat je niet in je verslag noemde was de presentatie van Habring; 'Schlichte Eleganz, höchste Perfektion" (nu jij weer). De wijzerplaten hadden een speciale glans ( Sonnenschleif?); Valjoux uurwerk en ik moet zeggen het zag er strak uit, keurig afgewerkt. leuke complicaties zeker een aanrader. Wat was jouw indruk?

Groet,

Bojo

Hallo Hans.

Het was inderdaad een fantastische middag.
Kijk nu al uit naar Basel.
Leuk om ook weer wat " oude forumleden " ontmoet te hebben.
Zoals gewoonlijk een zeer goed verslag over het gebeuren.
Groeten,
JohnSr

Vlnr in het hoekje, ja dat ben ik.
Inderdaad gewldige dag gehad,leuke mensen ontmoet en mooie horloges gezien.
Voor een vervolg zal ik zeker weer tijd vrij trachten te maken.

met vriendelijke groet,

Aad