watch2day aanbieding

Hallo forummers,

Ik schrijf niet zo vaak, maar lees al jaren met veel plezier jullie ervaringen en maak ook wel eens gebruik van de ongelimiteerde kennis die hier ten toon gespreid wordt, waarvoor dank en hulde!

Op watch 2 day wordt vandaag een Invicta Pro Diver 8926 aangeboden voor € 79,95 i.p.v. € 199,95. Mijn vraag: is dit een goede aanbieding?

Ik lees over de Invicta horloges meestal goede commentaren, maar ik ken ze niet in het echt.

Met vriendelijke groeten,
Marc

Het is een redelijk nette deal, maar op ebay kom je ze regelmatig voor een vergelijkbare prijs tegen. Een nette deal, maar geen wereld deal dus.

Ik vind ze vrij grof afgewerkt, een vriend van me heeft een duiker van invicta. Hij doet het prima hoor, maar qua afwerking zijn er leukere horloges. (subjectieve mening van mij natuurlijk)

Dan zeg ik: koop dan iets origineels voor dat geld. Een Seiko of zo.

Ziet er toch goed uit, plus 3 jaar garantie.

Deze komt ook regelmatig voorbij op de iBood. Heb er zelf ook 1. Toevallig gaf hij afgelopen vakantie kuren dus ik moet 'm ff na laten kijken (of er een garantiezaak van maken)…

Voor wat het waard is, hier is hij afgeprijsd van 315 naar 78 euro. Dat is pas een korting… :slight_smile:

heb 'm ook via IBood. Inmiddels al 2x een nieuwe gehad. Kwaliteit niet echt super Service wel.

Zou een Seiko nemen.

Groeten,

Marco W.

Marc,

Zou ik je mogen vragen wat het idee achter de titel (@#$%& aanbieding) is?

Lencoth,

Volgens mij blokkeert de site watch2day (is “watch 2 day”) als ik het aan elkaar schrijf, dat is de oorzaak.

Iedereen bedankt voor de reacties alvast; Ik heb al een paar seiko’s:

Het ging mij er om of het een goede prijs was voor het gebodene, ik ken de aanbieder niet.

Veel horlogeplezier!

Marc

Die 007 is heel mooi op die rubberen band. :slight_smile: Waar heb je die vandaan?

Da’s een 009 :wink:

En, ter info, dat blokkeren is vanwegen de eerdere spamactiviteiten van watch2day.

Marc, Henrik,

Bedankt voor de uitleg.

Ook goed.

Invicta is veel horloge voor weinig geld, heb zelf zo’n 8926 gehad.
Laat je niet misleiden door de hoge afprijsing, meer dan USD70,- word er bijn nergens voor gevraagd.
Ze hebben dezelfde dimensie als de echte sub, maar met een eenvoudig Miyota 8215 automaatje, mineraal glas. Meer zou ik er echt niet voor betalen.
Ik weet niet waar watch2day zit, als het buiten de EU is komen er waarschijnlijk ook nog douanekosten en BTW bij, dus pas op.
Mijn advies: Kijk op diverse sales corners van fora in de EU, er komen er genoeg voorbij in goede staat voor nog minder.

Succes!

Marc Schreef:

Hallo forummers,

Ik schrijf niet zo vaak, maar lees al jaren met
veel plezier jullie ervaringen en maak ook wel
eens gebruik van de ongelimiteerde kennis die hier
ten toon gespreid wordt, waarvoor dank en hulde!

Op watch 2 day wordt vandaag een Invicta Pro Diver
8926 aangeboden voor € 79,95 i.p.v. € 199,95. Mijn
vraag: is dit een goede aanbieding?

Ik lees over de Invicta horloges meestal goede
commentaren, maar ik ken ze niet in het echt.

Met vriendelijke groeten,
Marc

Bert K Schreef:

Voor wat het waard is, hier is hij afgeprijsd van
315 naar 78 euro. Dat is pas een korting… :slight_smile:
http://www.amazon.com/Invicta-Diver-Collection-Aut
omatic-Watch/dp/B0006AAS4M

Is niet dezelfde bezel…de coinbezel is meer in trek dan de andere.

Even los van dit horloge, wat denk ik prima is, wat een troep biedt die website aan zeg, heb volgens mij nog geen enkel fatsoenlijk horlgoe gezien.

Die heb ik een jaar of 6/7 geleden zo bij chronograph.com gekocht. Het is een siliconenband, draagt heel fijn.

Gr. Marc

Kijk eens op Amazon.co.uk.
Leuke prijzen en geen verzendkosten.
Groet,
Jan