Watch2day.nl horloges

IK vroeg me af heeft iemand miss ervaring met het kopen van horloges bij hun? ik zie vaak mooie deals van armani horloges en ze beweren dat het 100% orginele zijn maar weet iemand of dat echt zo is??

bij W A T C H 2 day heb ik het over

Bijna niemand heeft ervaring hier omdat er gewoonweg nooit horloges op staan die de forumleden aanspreken. Vaak kun je de horloges met slim zoekwerk ook nog goedkoper vinden. Maar je kunt beter een PB naar zuidwes sturen want die maakt bijna iedere week een topic aan over die site. :wink:
Ze zullen best origineel zijn. Armani is echt niet duur als je goed kan zoeken hoor. Het wordt als modemerk beschouwd.

Regel is: als een nieuw merkhorloge ver onder de prijs zit van de normale waarde dan dien je het te wantrouwen: kan gestolen zijn of nep… bij evt. nep: goed vergelijken met een originele en zoek de verschillen.

1 like

MickeyMouseDiver Schreef:

Regel is: als een nieuw merkhorloge ver onder de
prijs zit van de normale waarde dan dien je het te
wantrouwen: kan gestolen zijn of nep… bij evt.
nep: goed vergelijken met een originele en zoek de
verschillen.

De op deze site aangeboden horloges zijn op een enkele uitzondering na baggerklokjes, maar niet gestolen en ook niet nep. De genoemde hoge oorspronkelijke prijzen zijn ook verzinsels uit de hoge hoed. Die prijzen betaalt niemand.En dan kun je dus mega korting geven.

hcptdg Schreef:

MickeyMouseDiver Schreef:

Regel is: als een nieuw merkhorloge ver onder
de
prijs zit van de normale waarde dan dien je het
te
wantrouwen: kan gestolen zijn of nep… bij
evt.
nep: goed vergelijken met een originele en zoek
de
verschillen.

De op deze site aangeboden horloges zijn op een
enkele uitzondering na baggerklokjes, maar niet
gestolen en ook niet nep. De genoemde hoge
oorspronkelijke prijzen zijn ook verzinsels uit de
hoge hoed. Die prijzen betaalt niemand.En dan kun
je dus mega korting geven.

Precies. Dit zie je ook bij veel chinese klokjes op van die dagaanbiedingsites. En bizar hoge prijs met dan nu een 80% korting waardoor de prijs van bizar naar enkel te duur gaat. Niet altijd alles geloven, en eerst goed research doen! (tu)

Klopt, ik beb zo ook eens een invicta gekocht via een dagaanbiedingssite met rond de 80% korting. Na wat research bleek het een prima prijs te zijn, zo rond de prijs waarvoor je ze op ebay vindt.

Armani heeft top horloges, echt super mooi. Succes met de zoektocht naar een mooie armani horloge!

nou laatst hadden ze een armani 0673 horloge voor 180 euro!! terwijl die in NL overal 300+ euro kost
helaas was ie uitverkocht toen ik em wou kopen
maar daarom vroe gike me af, als ie zoveel lager is dan de NL standaard prijs is ie dan wel echt

JohanT Schreef:

Het zou me niet verbazen als die site illegale
meuk verkoopt (chinese kopieën), maar aan de
andere kant, 300 euro voor een armani? Voor dat
geld kun je naar mijn mening wel iets beters
vinden.

Nou, dat ze Chinese kopieën van Chinese horloges verkopen zou me wel verbazen.

Het gaat hier niet om een particuliere Marktplaats-verkoper, maar om een commerciële website. Neem aan dat de rechthebbenden van de diverse horlogemerken hier ook naar kijken.

http://www.horlogeboetiek.nl/armani-ar0673/?gclid=CLyy9baK3rECFUWGDgodsSEADQ

vorige week boden zei dat horloge voor 180 euro aan, en ja tis een officele site met kvk nummer
maar dat horloge zie ik nergens in nl voor 180 alleen bij hun
zou het dan echt echt kunnen zijn??

Iedere boerenlul kan een KVK Nummer krijgen hoor.

hcptdg Schreef:

“Officiële” sites bestaan m.i. niet en een KvK nummer zegt niets. Maar namaak, daar geloof ik niets van, tot iemand met een bewijs komt.

casper24 Schreef:

nou laatst hadden ze een armani 0673 horloge voor
180 euro!! terwijl die in NL overal 300+ euro
kost
helaas was ie uitverkocht toen ik em wou kopen
maar daarom vroe gike me af, als ie zoveel lager
is dan de NL standaard prijs is ie dan wel echt

Check eBay even, bestel 'm bijvoorbeeld in Duitsland. Die modemerken worden pas duur als er een modemerk opgedrukt wordt. Produktie kosten voor een AR0673 zijn erg laag. Het gebruikte Miyota OS20 uurwerk, kan een consument al kopen voor 12 euro. Er zit een mega marge op dergelijke horloges, vandaar dat watsjtoedee ze zo “goedkoop” kan aanbieden.

Ik ben het ermee eens klokjevandaag verkoopt 95% troep.
Ik zelf draag alleen swiss made Watches met saffierglas.

Als je op deze twee dingen let swiss made en saffierglas zul je merken dat er zo heel af en toe Zoiets te koop is op klokjevandaag, hap dan toe maar laat de overige klokjes links liggen.

Uitzondering blijft voor mij toch GC horloges niet te verwarren met Guess. GC zijn horloges volledig geassembleerd in Zwitserland en ook absoluut geen plakmerk maar eigentijdse verfrissende zelf ontworpen modellen met betrouwbare Zwitserse veelal quartz uurwerken van een goede kwaliteit.

Alleen deze zul je weer niet tegenkomen op klokje vandaag, hierop zijn meestal mechanische uurwerken van b en plakmerken te vinden van een twijfelachtige kwaliteit en een niet realistische adviesprijs.

zuidwes Schreef:

Uitzondering blijft voor mij toch GC horloges niet
te verwarren met Guess. GC zijn horloges volledig
geassembleerd in Zwitserland en ook absoluut geen
plakmerk maar eigentijdse verfrissende zelf
ontworpen modellen met betrouwbare Zwitserse
veelal quartz uurwerken van een goede kwaliteit.

Alleen deze zul je weer niet tegenkomen op klokje
vandaag, hierop zijn meestal mechanische uurwerken
van b en plakmerken te vinden van een
twijfelachtige kwaliteit en een niet realistische
adviesprijs.

Dan vraag ik me toch af waarom jij over zoveel merken op die site vragen stelt hier…

Hoorde pas van iemand dat er zelfs fake diesel horloges bestaan!!!. Ik wist niet dat dat soort merken gefaked werden…

rockstar Schreef:

Hoorde pas van iemand dat er zelfs fake diesel
horloges bestaan!!!. Ik wist niet dat dat soort
merken gefaked werden…

Zelfs icewatch worden nagemaakt

hcptdg Schreef:

:DKlopt, ik heb ook een KvK-nummer!:smiley:

Maar waarom hebben we het hier überhaubt over de zeer oninteressante vraag of W2Day.nl echte Armani-horloges verkoopt? Vind ik net zo interessant als de vraag of Aldi echte 3ES-cola verkoopt. Enough already, o.k.!?
Laten we het weer even over horloges gaan hebben, alsljeblieft. Niemand is hier geïnteresseerd in klokjes van twee tientjes (productie) met een ‘echte’ Armani-sticker erop. No offence.:slight_smile:

1 like