vorige week boden zei dat horloge voor 180 euro aan, en ja tis een officele site met kvk nummer
maar dat horloge zie ik nergens in nl voor 180 alleen bij hun
zou het dan echt echt kunnen zijn??
nou laatst hadden ze een armani 0673 horloge voor
180 euro!! terwijl die in NL overal 300+ euro
kost
helaas was ie uitverkocht toen ik em wou kopen
maar daarom vroe gike me af, als ie zoveel lager
is dan de NL standaard prijs is ie dan wel echt
Check eBay even, bestel 'm bijvoorbeeld in Duitsland. Die modemerken worden pas duur als er een modemerk opgedrukt wordt. Produktie kosten voor een AR0673 zijn erg laag. Het gebruikte Miyota OS20 uurwerk, kan een consument al kopen voor 12 euro. Er zit een mega marge op dergelijke horloges, vandaar dat watsjtoedee ze zo “goedkoop” kan aanbieden.
Ik ben het ermee eens klokjevandaag verkoopt 95% troep.
Ik zelf draag alleen swiss made Watches met saffierglas.
Als je op deze twee dingen let swiss made en saffierglas zul je merken dat er zo heel af en toe Zoiets te koop is op klokjevandaag, hap dan toe maar laat de overige klokjes links liggen.
Uitzondering blijft voor mij toch GC horloges niet te verwarren met Guess. GC zijn horloges volledig geassembleerd in Zwitserland en ook absoluut geen plakmerk maar eigentijdse verfrissende zelf ontworpen modellen met betrouwbare Zwitserse veelal quartz uurwerken van een goede kwaliteit.
Alleen deze zul je weer niet tegenkomen op klokje vandaag, hierop zijn meestal mechanische uurwerken van b en plakmerken te vinden van een twijfelachtige kwaliteit en een niet realistische adviesprijs.
Uitzondering blijft voor mij toch GC horloges niet
te verwarren met Guess. GC zijn horloges volledig
geassembleerd in Zwitserland en ook absoluut geen
plakmerk maar eigentijdse verfrissende zelf
ontworpen modellen met betrouwbare Zwitserse
veelal quartz uurwerken van een goede kwaliteit.
Alleen deze zul je weer niet tegenkomen op klokje
vandaag, hierop zijn meestal mechanische uurwerken
van b en plakmerken te vinden van een
twijfelachtige kwaliteit en een niet realistische
adviesprijs.
Dan vraag ik me toch af waarom jij over zoveel merken op die site vragen stelt hier…
Maar waarom hebben we het hier überhaubt over de zeer oninteressante vraag of W2Day.nl echte Armani-horloges verkoopt? Vind ik net zo interessant als de vraag of Aldi echte 3ES-cola verkoopt. Enough already, o.k.!?
Laten we het weer even over horloges gaan hebben, alsljeblieft. Niemand is hier geïnteresseerd in klokjes van twee tientjes (productie) met een ‘echte’ Armani-sticker erop. No offence.
Uitzondering blijft voor mij toch GC horloges
niet
te verwarren met Guess. GC zijn horloges
volledig
geassembleerd in Zwitserland en ook absoluut
geen
veelal quartz uurwerken van een goede
kwaliteit.
Alleen deze zul je weer niet tegenkomen op
klokje
vandaag, hierop zijn meestal mechanische
uurwerken
twijfelachtige kwaliteit en een niet
realistische
adviesprijs.
Dan vraag ik me toch af waarom jij over zoveel
merken op die site vragen stelt hier…
Uitzondering blijft voor mij toch GC horloges niet
te verwarren met Guess. GC zijn horloges volledig
geassembleerd in Zwitserland en ook absoluut geen
veelal quartz uurwerken van een goede kwaliteit.
Alleen deze zul je weer niet tegenkomen op klokje
vandaag, hierop zijn meestal mechanische uurwerken
twijfelachtige kwaliteit en een niet realistische
adviesprijs.
Gut, word je niet meer gesponsord door baggersite? Heb je wel eens ( nou ja, wel eens…) positiever over ze gehoord…
Ik ben het ermee eens klokjevandaag verkoopt 95%
troep.
Ik zelf draag alleen swiss made Watches met
saffierglas.
Swiss made zegt me helemaal niets. Kort samengevat, het betekent dat meer dan 50% van de waarde in Zwitserland is gecreëerd en dat het in daar in elkaar is gezet.
Zegt dit iets over kwaliteit? Néé en als je dus enkel naar Swiss Made kijkt, beperk je keuzemogelijkheden onnodig.
P.S. Als je het hebt over het Poinçon de Genève of over Qualité Fleurier, dat zegt me wel iets over kwaliteit.
ik open dit oud topic, omdat ik zelf gek ben van 'aanbiedings" website zoals ibood, dealyoffers,…
dus vindt ik dit wel leuk om dagelijks te bekijken, maar helaas zit er zelden iets die de moeite waard is, zijn er andere websites zoals W2D die wel een dagelijks mooi aanbod hebben?