watch2day

Heb al 12 dagen terug een bestelling gedaan bij watch2Day, nog steeds niets opgestuurd gekregen. Geld kwijt???
Volgens mij stelletje oplichters dus pas op!!!
Of zijn er andere ervaringen met dit bedrijf???
Mail sturen helpt niet, want dan krijg je antwoord terug dat je binnen 48??? uur bericht terug krijgt, niet dus

vr gr Ed

bedrijf wordt niet weergegeven dus dan zo maar…w.a.t.c.h2.d.a.y…kijken of t nu wel lukt;)

Je hebt vast nog niet gebeld. Doe dat eerst maar eens.

Boeiend verhaal!

eventjes via facebook a la plein de publique direkte vragen gaan stellen, reageren ze vaak direkt op…

Bert1 Schreef:

Boeiend verhaal!

Ik ben ook benieuwd naar het plot. Belooft spannend te worden…

Goedenavond,

Ik heb een tijdje terug ook op des betreffende site een Breil Manta besteld, en die van mij werd binnen een dag of vier geleverd.
Maar 12 dagen is wel erg lang.
En ook nog zonder enig reactie.

Vreemd…

Grt, Martin

– moved topic –

Heb een Avi-8 besteld eind december bij desbetreffende bedrijf.
Door een foutief modelnummer op hun website te vermelden, bleek dat de horloge bij aankomst een groene dia had terwijl ik de grijze wou zoals het serienummer aangaf (op foto moeilijk te zien, dus ben op de nr. afgegaan)

Aanvraag tot retour gedaan en ze stuurden me een label op. Aangezien ik in België zit moest ik het bij een PostNL business point afgeven en dan kon ik het zonder kosten terug laten sturen.

Helaas kon geen enkele winkel die PostNL retours aannemen de code scannen.
Wéér gemaild, sturen ze terug: gelieve met UPS contact op te nemen en een dag af te spreken waarop zij het pakket bij u komen ophalen???

Moest uiteindelijk eens vlak bij de grens zijn en heb het horloge op Nederlands grondgebied afgegeven bij een Post NL kantoor.

Dikke twee weken later (zijn ondertussen 5 weken na aankoop!) krijg ik het de aankoopsom teruggestort (ze hadden immers de zwarte variant totaal niet) maar zonder de extra kosten die ik heb moeten maken omdat hun ophaalsysteem niet werkte.

Heb dan ook een, als ik me niet vergis, 16de mail gestuurd met mijn beklag.

Ziet er allemaal heel leuk en goedkoop uit maar jeeeezus wat een gezeik zeg.

Vreemd, verschillende horloges besteld via deze club.

Sommige ook retour gestuurd (plaatje viel dan toch tegen in het echt). Is altijd keurig afgehandeld. Geld had ik altijd binnen 30 weer op mijn rekening.