Watch2Morrow

Ik heb vorige week een bandje van @Watch2Morrow overgenomen. Lekker vlot contact, het ding was snel verzonden en precies volgens omschrijving.

Kortom, prima ervaring :+1:

Zojuist 2 horlogebandjes uit de brievenbus gehaald, gekocht van @Watch2Morrow, deal snel gesloten, bandjes direct verstuurd, nog vóór mijn betaling zelfs (dank voor het vertrouwen :wink: ) en netjes verpakt. Bandjes precies zoals omschreven. Goede eerste ervaring met dit forumlid @Watch2Morrow, dank je wel!

1 like

Bandje verkocht aan @Watch2Morrow . Interessant bod, vlotte betaling en fijne communicatie, bedankt voor de overname! :+1:

1 like

Horloge gekocht van @Watch2Morrow , onmiddelijk verzonden en een dag later al ontvangen, zeer vriendelijk en vlug geregeld, top!

1 like

Horlogebandje gekocht van @Watch2Morrow
Netjes verpakt, vlotte communicatie en een dag later op de mat.
Betrouwbaar, zeker een aanrader!

1 like

Mooie NOS meshbandje gekocht bij @Watch2Morrow. Goeie prijs en paar dagen later in de bus. Top geregeld. Dank @Watch2Morrow.

1 like

In mijn ogen de grootste kanshebber op de HF-titel “Totale eindbaas”. Ik zou bijna Jur taggen om het gedaan te krijgen! Fijne vent, snel geregeld, top communicatie, A+++++, Will koop from again! Nogmaals dank, je bent een topper :star_struck: .

Edit: Aardig persoon. Prima deal. Fijn horloge. Bedankt. :wink:

1 like

Horloge gekocht van @Watch2Morrow vlugge verzending en al om de pols.
Prima verkopert!

1 like

Wat die mensen hierboven zeggen vind ik ook👆🏻
TJa, alles is al wel eens gezegd. Snel gefixt, reeël bod, prima contact 9/10

Thx @Watch2Morrow
Tot de volgende🍻

1 like

@Watch2Morrow prettige communicatie. Mocht even langswippen vroeg realistisch prijs. Gastvrij ontvangen. Thnx

1 like

Snelle deal gesloten met @Watch2Morrow zoals je het wilt. Snel een prijs overeen gekomen, dezelfde dag gepost en minder snel in huis, dankzij PostNL. Aan het pakketje lag het niet. Top transactie!

1 like

zeer fijne contact en prima ervaring met @Watch2Morrow.
Een aanrader om zaken te doen, helemaal top.

1 like

Ik heb een horloge en een bandje overgenomen van @Watch2Morrow. Het is echt een aanrader om zaken te zien met Metin. Communicatie helder en prettig; het horloge helemaal top!

1 like