Ik heb vorige week een bandje van @Watch2Morrow overgenomen. Lekker vlot contact, het ding was snel verzonden en precies volgens omschrijving.
Kortom, prima ervaring
Ik heb vorige week een bandje van @Watch2Morrow overgenomen. Lekker vlot contact, het ding was snel verzonden en precies volgens omschrijving.
Kortom, prima ervaring
Zojuist 2 horlogebandjes uit de brievenbus gehaald, gekocht van @Watch2Morrow, deal snel gesloten, bandjes direct verstuurd, nog vóór mijn betaling zelfs (dank voor het vertrouwen ) en netjes verpakt. Bandjes precies zoals omschreven. Goede eerste ervaring met dit forumlid @Watch2Morrow, dank je wel!
Bandje verkocht aan @Watch2Morrow . Interessant bod, vlotte betaling en fijne communicatie, bedankt voor de overname!
Horloge gekocht van @Watch2Morrow , onmiddelijk verzonden en een dag later al ontvangen, zeer vriendelijk en vlug geregeld, top!
Horlogebandje gekocht van @Watch2Morrow
Netjes verpakt, vlotte communicatie en een dag later op de mat.
Betrouwbaar, zeker een aanrader!
Mooie NOS meshbandje gekocht bij @Watch2Morrow. Goeie prijs en paar dagen later in de bus. Top geregeld. Dank @Watch2Morrow.
In mijn ogen de grootste kanshebber op de HF-titel “Totale eindbaas”. Ik zou bijna Jur taggen om het gedaan te krijgen! Fijne vent, snel geregeld, top communicatie, A+++++, Will koop from again! Nogmaals dank, je bent een topper .
Edit: Aardig persoon. Prima deal. Fijn horloge. Bedankt.
Wat die mensen hierboven zeggen vind ik ook👆🏻
TJa, alles is al wel eens gezegd. Snel gefixt, reeël bod, prima contact 9/10
Thx @Watch2Morrow
Tot de volgende🍻
@Watch2Morrow prettige communicatie. Mocht even langswippen vroeg realistisch prijs. Gastvrij ontvangen. Thnx
Snelle deal gesloten met @Watch2Morrow zoals je het wilt. Snel een prijs overeen gekomen, dezelfde dag gepost en minder snel in huis, dankzij PostNL. Aan het pakketje lag het niet. Top transactie!
zeer fijne contact en prima ervaring met @Watch2Morrow.
Een aanrader om zaken te doen, helemaal top.
Ik heb een horloge en een bandje overgenomen van @Watch2Morrow. Het is echt een aanrader om zaken te zien met Metin. Communicatie helder en prettig; het horloge helemaal top!