Watch2Morrow

Zojuist 2 horlogebandjes uit de brievenbus gehaald, gekocht van @Watch2Morrow, deal snel gesloten, bandjes direct verstuurd, nog vóór mijn betaling zelfs (dank voor het vertrouwen :wink:) en netjes verpakt. Goede eerste ervaring met dit forumlid @Watch2Morrow, dank je wel!

Gisteren een deal gemaakt met @Watch2Morrow en dat was me wederom een waar genoegen… AANRADER!

2 likes

Van het weekend banden overgenomen van @Watch2Morrow, de deal was snel rond en snel verzonden. Kortom aanrader dus!!!

2 likes

Zat ik hier vandaag (tussen de meetingen door) wat te scrollen door HF en kwam plots (nogmaals) de vette SKX-achtige Metin Mod tegen. Letterlijk 3,5 minuten later was de deal geklonken, fondsen overgemaakt en stond @Watch2Morrow bij wijze van spreken al aan te schuiven aan het postkantoor.

Zelf tracht ik ook altijd snel, scherp en goed te communiceren en handelen, maar @Watch2Morrow takes the cake!

Thanks man. Ik kijk uit naar ontvangst van het pakketje!

1 like

Bedankt voor je bericht. Altijd leuk als beginnende verkoper (pas 23 dagen) wat krediet te krijgen.
Pakketje gaat zo naar het postkantoor.

2 likes

Uurwerkje overgenomen van @Watch2Morrow.
Goede communicatie en snelle levering. :slight_smile:
Aanrader!!

1 like

Rubberen Zuludiver van @Watch2Morrow overgenomen. Vlotte en prettige comminicatie, erg goede service (geborstelde sluiting mat capecod even voor mij glimmend gemaakt zodat hij beter bij het horloge past) en de volgende dag al in de bus!

Wat springbars overgenomen van @Watch2Morrow. Enorm snel geregeld, vlotte communicatie en alles netjes in orde zoals verwacht!

1 like

De Breitling Colt overgenomen van Metin. Ging erg vlot en goed! Aanrader!

1 like

Onlangs het ik wat mod spulletjes van @Watch2Morrow overgenomen.

Metin bedient zich snelle en heldere communicatie. En een snelle verzending nadat de deal rond is. De spulletjes zijn zoals omschreven.

Bedankt kerel!

1 like

Een top deal met @Watch2Morrow kunnen afdwingen betreffende 2 prachtige elastieke bandjes. Netjes verpakt en een hele lieve postzegel gekregen voor de verzameling. Tnx kerel :+1::sunglasses:

1 like

Alleen maar liefde :heart:

1 like

Ik heb van @Watch2Morrow Metin een leuke MN strap mogen overnemen. Super communicatie en netjes snel verstuurd. :100: % tevreden. Bedankt Metin !

1 like

Zeer goede ervaring met @Watch2Morrow, heb een Breitling Colt overgenomen. Alles zoals besproken. Dus aanrader!

1 like

Bandje overgenomen van @Watch2Morrow vlotte en prettige transactie. Aanrader dus :+1:t3:

1 like

Mijn mattie heeft me gematst.

Omdat hij binnenkort een AP mag ophalen, mocht ik eindelijk zijn YM ophalen.
Hij cash vrij, ik het horloge waar ik al tijden om ‘zeur’. (uiteraard gewoon voor list.)

Thnx Metin!

1 like

Na 5 min. op de chat @Watch2Morrow was mijn NA alweer verdwenen. Fair deal en betaling per omgaande. Een liefhebber, waar je prettig mee zaken kunt doen.

1 like

Dank voor de goede en snelle service Metin.
Je meer dan fraaie lederen ‘Undone’ bandje siert nu m’n vintage Movado.

1 like

Horloge overgenomen van @Watch2Morrow. Snelle deal afgesloten en communicatie verlies soepel. Niks op aan te merken.

1 like

En voor herhaling vatbaar dus wederom :ok_hand:t3: :ok_hand:t3: :ok_hand:t3: voor @Watch2Morrow

1 like