Watchabano

Vandaag weer een erg mooie nieuwe aanwinst mogen ontvangen van JvdT.
Aardige kerel, goede deal en snel, realistisch en direct contact.

Conform de corona-maatregelen hartelijk ontvangen, leuk kennisgemaakt en goed gesprek gehad. Dit alles voorzien van verse koffie in de luwte van de heaters in het buitenhuis.

@Watchabano bedankt!
En inderdaad, onderweg naar huis merkte ik dat mijn blik tussen de regendruppels door toch steeds even contact zocht met mijn nieuwe aanwinst.

1 like

Axios pathfinder gekocht van @Watchabano . Vriendelijke en snelle reactie, snelle verzending, prima verpakt. Aanrader dus!

1 like

Hier ook een zeer contente koper; @watchabano heeft het horloge ruim een week on hold gehouden ivm mijn vakantie. Tevens een goede smaak in horloges! Dank voor de flexibiliteit en wellicht tot de volgende :raised_hands:

1 like

Horloge gekocht van @Watchabano . Fijne snelle communicatie en hij was zo sympathiek om het horloge dezelfde dag nog thuis bij mij af te leveren.

Fijne deal! Dank!

1 like

Horloge verkocht aan @Watchabano. Vlotte en fijne communicatie via de pm. Ook de deal zelf verliep soepeltjes! Aanrader :+1:t2:

1 like

Super aankoop gedaan bij @Watchabano, snelle vlotte verzending en goed verpakt!

1 like

Fijne deal met Jordi gesloten.
Onder het genot van een bakje koffie de belangrijkste zaken in het leven doorgenomen, idd horloges!
Een sympathieke vent met een passie voor horloges. Graag tot de volgende keer!
Gr Bram

1 like

Afgelopen week een prachtige Seiko bij @Watchabano aangeschaft. Alles verliep soepel, snelle verzending en goed verpakt. Kortom: toppie!

2 likes

Vandaag een zeer mooie Venezianico van @Watchabano overgenomen. Had hem ETA doorgegeven en alles lag netjes klaar, spijtig genoeg had ik weinig tijd en moest ik mijn rit richting Belgie terug snel terug inzetten.
Het was alvast prettig kennismaken, alles prima en netjes verlopen. Horloge in de staat zoals vermeld en alles erbij :slight_smile:
Je kan erop vertrouwen dat het correct verloopt.

1 like

@Watchabano heeft vandaag een horlogedoos van mij overgenomen. Was binnen het uur rond en opgehaald. Ideaal! Sympathieke vent dus wat mij betreft een absolute aanrader!

5 uit 5 schoenen!
:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

1 like

Na een zeer moeizaam verhaal bij PostNL waarbij het horloge “terug” gestuurd werd naar het verkeerde adres is het horloge toch bij mij terecht gekomen.
@Watchabano heeft dit meer dan correct opgelost, is een gewoon top. Meer dan een aanrader!

1 like

Afgelopen weekend een schitterende Panerai overgenomen van Watchabano. Snel en zakelijk tot een deal kunnen komen, gevolgd door een gezellige en probleemloze overdracht. Watchabano, bedankt!

1 like

Fantastische ervaring met @Watchabano deze uiterst sympathieke verkoper mbt het aankopen van de VC fifty six.

Op voorhand eerst gevraagd of het mogelijk was om eens langs te komen om het horloge te “ervaren”. Dit was geen enkel probleem en ook dat was meteen al een gezellige ontmoeting, waarbij ik toch wel keihard viel voor het horloge.

Afspraak gemaakt voor de aankoop afgelopen zaterdag wat direct een topdag was. Het bandje werd ter plekke nog even op maat gemaakt en aansluitend gezellig genieten van de toegezegde sigaar en een kleine lunch.
Topper(s) dit en absoluut een aanrader voor iedereen!

en bedankt nog :sweat_smile:… meteen een hobby erbij volgens mij, dus jullie gaan mij vaker terugzien voor de sigaren :wink:

2 likes

Beetje laat, sorry @Watchabano! Horloge verkocht aan Jordi, prima vent om mee zaken te doen! Veel plezier met je cherry Jordi!

1 like

Horloge verkocht aan @watchabano: heldere communicatie en dito afhandeling - aanbevolen !

1 like

G shock overgenomen van @Watchabano !
Snel en vlotte afhandeling. Superrrrrrrrrr

1 like