Watchagain

Band aan Frits verkocht. Prettige, vlotte communicatie en het geld stond in no-time op mijn rekening. Helemaal top dus! :+1:

1 like

Aangename transactie met Frits / @watchagain graag tot nog eens :thumbsup:

1 like

Fijne vlotte en vertrouwde transactie met @watchagain gedaan, kortom een aanrader!
Mvg. Bertjan

1 like

Zeer goede ervaring gehad met Frits. Enorm geduldig en trouw ;).
Zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Vandaag onder het genot van een gastvrij bakje van @watchagain en een erg gezellig gesprek over alles wat met horloges te maken heeft, een horloge verkocht. Aansluitend op mijn initiatief tot 3 x toe hetzelfde klokje van hem even in handen gekregen en ik begin weer helemaal “Seiko minded” te worden.:blush:

Vlotte deal, afspraak is afspraak en dank aan deze gepassioneerde liefhebber.:+1:

2 likes

Vandaag een band voor de mm300 ontvangen.
Perfecte transactie en communicatie met @watchagain
Hier koop ik zeker weer.

1 like

Vandaag mijn nieuwe aanwinst van @watchagain mogen ontvangen. Snelle, keurige verzending, een prachtig horloge en prettige communicatie; wat wil een mens nog meer?

Bedankt Frits, super! :+1::+1:

1 like

Hierbij ook een duim omhoog voor Watchagain als koper :+1:

Prettig contact en vlotte afwikkeling, zeker een aanrader :slight_smile:

1 like

Prettige deal met @watchagain gesloten. Vlotte communicatie en snelle betaling. Voor herhaling vatbaar! :+1:

1 like

Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald bij @watchagain die op deze warme zaterdag alle tijd voor me nam. Na een leuk gesprek over horloges en een prettige transactie helemaal tevreden in mijn auto gestapt met mijn nieuwe aanwinst om de pols :slight_smile:

Zeker voor herhaling vatbaar!

Groeten,

Stefan

2 bandjes verkocht aan Frits aka @watchagain. Leuke en vlotte communicatie. Snelle betaling ook :+1: prima zaken mee te doen!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @watchagain

Hij gaf een realistisch bod en communiceert snel en vriendelijk. Het geld was binnen een kwartiertje binnen; een man van zijn woord.

Veel plezier gewenst met het nieuwe horloge!

1 like

Fijne deal met @watchagain gehad.
Snelle en prettige communicatie.

Zou zo weer een deal doen :+1:

1 like

Naar volle tevredenheid een horloge overgenomen van @watchagain. Ik kan Frits van harte aanbevelen als verkoper! :+1:

1 like

Wederom een prettige deal met @watchagain gesloten. Vlotte communicatie en snelle betaling. Voor herhaling vatbaar! :+1:

Vanmiddag even op de koffie geweest bij Frits (@Watchagain) en mevr. Frits.

Frits schreef me gisteren naar aanleiding van een opmerking ergens “als je er vanaf wil …” en toen ging er bij mij weer een soort van balletje rollen. Het balletje rolt overigens nog, maar de eerste stap is gezet door bij Frits vanmiddag een horloge van mij te bezorgen. Was een leuke deal, voor herhaling vatbaar. We hebben lekker even zitten kletsen over HF(ers), over mooie horloges en oude auto’s.

Dat is toch de leukste van HF, dat je aardige mensen leert kennen met een gedeelde interesse. Het was dan ook een fijne middag.

Dank je wel voor de gastvrijheid en de prettige deal (mevr.) Frits! :ok_hand:

1 like

@watchagain kwam al snel via PB op de lijn toen ik mijn Rainer Box te koop had gezet. Communicatie was perfect - ik was aanvankelijk wat grumpy door zakelijk geneuzel maar gelukkig mocht dat de pret niet drukken en hebben we een snelle deal geregeld. Communicatie was prettig, betaling bijzonder snel. Helemaal top dus graag tot een volgende keer Frits!

1 like