Watchagain

Hallo allen,

Aan watchagain (Frits) heb ik een horloge verkocht.

De afhandeling ging erg soepel en lekker snel.
De betaling verliep ook correct, en snel.

Kortom: Met Frits is het vertrouwd, en prettig zakendoen(tu)

Met vriendelijke groet,

Herman

Mijn Seiko Monster verkocht aan Frits.
Aangename en vlotte deal.

Alles correct en snel verlopen.(tu)

Ook hier een dikke duim omhoog voor watchagain (tu)

Zojuist horloges geruild en naast de prettige correspondentie over en weer, snelle verzending, klasse verpakt en uurwerk als nieuw.

Simpelweg klasse :~

Fijne ervaring met Frits. Ondanks een kapotte badkamerwaterleiding heeft hij toch tijd gevonden om een gekocht horloge snel en veilig op te sturen. Pakketje was aangetekend en goed ingepakt verstuurd. Thumbs up!

Frits heeft net geheel belangeloos en gratis een wijzerplaat van Koolhoven aan mij opgestuurd. Ben er erg blij mee dus bij deze bedankt voor dit supergebaar!!!

Heb van hem onlangs een Louis Erard gekocht voor een meer dan schappelijke prijs. Prettig mens om mee zaken te doen, snel en zorgvuldig. Zoals de Duitsers zeggen: een Musterbeispiel voor alle verkopers!

Veel te laat, deze aanbeveling. Ik heb al eerder twee horloges verkocht aan Frits en vandaag een horloge van Frits gekocht. Altijd leuk zo’n persoonlijke ontmoeting bij een forumlid thuis, een naam bij een gezicht is wel zo prettig.

Bij Frits kun je in blind vertrouwen kopen, goede communicatie, geen gezeik en een fijne vent, kortom: op naar onze volgende transactie!

Eric

Horloge van Frits gekocht. Prettige contact. Bomvrije verpakking bij verzending.
Kortom; top voor elkaar.

Ik heb geen horloge van hem gekocht maar wel prima communicatie met hem gehad toen ik overwoog te kopen. Een integere en vlot reagerende verkoper :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik heb een horloge aan Frits verkocht, vlotte betaling en goede communicatie! Een aanrader!

Vandaag een mooie horlogedeal gesloten met Frits. Alles vond plaats onder het genot van een drankje op een relaxed terras. Frits is een op en top liefhebber van horloges die goed weet waar hij over praat. Uiteraard onze horloge-ervaringen gedeeld. De aanloop naar de deal was ook heel prettig en uiterst soepel.

Frits, bedankt voor de deal en ik ben graag bereid om in de toekomst opnieuw zaken te doen.

Zoals velen die mij voorgingen al constateerden: Frits is TOP, een absolute aanrader :+1:

1 like

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Horloge gekocht van watchagain / Frits.
Leuke deal.
Goede, duidelijke en leuke communicatie.
Horloge goed verpakt en snel verstuurd.
Alles top !
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Bedankt Frits ! :smiley:

1 like

Vanavond een prachtig horloge ontvangen van Frits. Inderdaad uitstekende communicatie en goed verpakt. :+1:

Wat mij betreft ook een aanrader :+1:.

1 like

Frits, topdeal, zeer prettige transactie, veel dank hiervoor.

1 like

Spiksplinternieuwe Hirsch Liberty Artisan van Frits overgenomen. Goede deal, prettige en vlotte communicatie. Verzending verliep uitstekend.

Frits bedankt en hierbij de verdiende vijf ster… eh klokkies :watch::watch::watch::watch::watch: :smile: :thumbsup:

1 like

Een zo goed als nieuwe Seiko SKX007 gekocht van Frits. Zeer correcte afhandeling van zaken! Snel met reageren en alle afspraken nagekomen. Gewoon top!

1 like

Seiko Brightz van Frits over genomen. Horloge was echt in nieuwstaat en de communicatie verliep zeer soepel.

Zeker volgende keer weer! Aanrader :slight_smile:

1 like

Het is prettig zaken doen met Frits! Hij liet via pb weten interesse te hebben in een Omega etui, na gegevens uitgewisseld te hebben gelijk geld overgemaakt en bij ontvangst een mooie foto ter bevestiging van de ontvangen Omega etui.

Zeer correct en vlot, een aanrader en zal in de toekomst niet twijfelen nog eens met Frits in zee te gaan. :thumbsup:

Vandaag van Frits een prachtige Tag Heuer overgenomen. Was inderdaad zoals aangegeven in nieuwstaat. Frits is een horlogeliefhebber in hart en nieren. Koffie en koek stond klaar bij het afhalen :slight_smile:

Zou zo weer iets overnemen van Frits!

1 like