Watchbandit Mystery Box unboxing :)

Voortzetting van de discussie Leuke (online) aanbieding gezien? Deel V:

==========

Nav de eerder door mij gelinkte aanbieding hebben meerdere mensen hier op het forum 1 of meer “mystery boxes” besteld.

MAAR WAT ZIT ERIN DAN? :slight_smile:

Zojuist kreeg ik onze aardige postNL meneer aan de deur met een envelop uit Duitsland:

(1x 18mm en 1x 20mm besteld)

7 likes

Ik hoop dat je niet zo teleurgesteld wordt dan ik.

En nu? :popcorn:

Waar blijven de foto’s? :smiley:

Leuk man. 3 enveloppen.

2 likes

Mooi verpakt hoor!

Hier is mijn inhoud (zonder horloge)

3 likes
3 likes

4 likes

Wat vond je er zelf van? Ik zit iig met een stuk minder smart te wachten.

4 likes

Heerlijk dit topic precies de reden waarom ik geen mysterie shit wil. :grinning_face_with_smiling_eyes:

26 likes

Best wel crappy, dit zijn in ieder geval geen kwaliteitsbandjes. 1 perlon 20mm en 1 nato zwart/rood vind ik nog wel leuk, maar de rest landt op mijn pile unused bands… :wink:
Dat iedere box een waarde van 150,- zou representeren is lachwekkend :slight_smile:
Ach, you live and learn…

3 likes

Ja, dat zelfde gevoel heb ik erbij.

2 likes

Dat ruimt lekker op in het magazijn…

9 likes

Herroepingsrecht van toepassing?

Drie perlons en een neppe tropic. Ik mag toch hopen dat je hier vrijwel niets voor hebt betaald?

4 likes

30€ :thinking::weary:

1 like

Echt jammer want ze hebben wel — imo — wel degelijk aardige bandjes voor de prijs. Maar ja, dat zijn deze niet echt.

Nuttig topic ter waarschuwing in elk geval. Ik hou het maar gewoon op kopen wat ik echt nodig heb.
De enige tegenvallende bandjes die ik tot nu toe heb gekocht zijn enkele types van AliExpress maar die kostten dan ook geen :poop::grin:

1 like

Oh ohh, mijne moet nog binnenkomen :scream:🫣