Watchbird

Fortis overgenomen van Jeroen aka @Watchbird. Horloge was precies zoals beschreven dus de deal was zo beklonken! Zeer vriendelijk en lekker nog even gekletst over verschillende horloges. :+1: Ook dit forumlid is een aanrader om horloges bij te kopen.

1 like

@Watchbird heeft een horloge van me overgenomen. Soepele communicatie, prompte betaling, helemaal goed. Absoluut een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Prima ervaring met Jeroen. Snelle communicatie en betaling was ook direct geregeld. Top :ok_hand: Veel plezier met de Damasko.

2 likes

Prima ervaring met @watchbird. Hij had heel snel gereageerd op mijn topic en de deal idem betaling was ook zo gebeurd. Aanrader om zaken mee te doen!

2 likes

Ik kreeg een aardig aanbod van @Watchbird en ben erop ingegaan. Absoluut geen spijt van!

Bedankt Jeroen! :smiley:

1 like

Mooie ruildeal gemaakt met @watchbird.
Kwam op een druilige zondag vanuit Noord Holland naar Noord Limburg. Even gebabbeld over de hobby’s, horloges uitgewisseld, en wat er om de polsen zat bewonderd :wink:.
Watchbird communiceert lekker snel en komt zijn afspraken na. Aanrader dus!

Horloge verkocht aan @Watchbird
Snelle deal, vlotte betaling en vriendelijke communicatie.

Vanwege de huidige situatie horloge verzonden. Netjes berichtje gekregen dat hij is ontvangen.
Veel plezier van je nieuwe aanwinst en heel graag tot een volgende keer!

1 like

Horloge gekocht weer van @Watchbird. Nette prijs en vlotte communicatie. Horloge was zelfs netter dan ik verwacht had!

Bedankt en tot de derde keer! :clown_face:

1 like

Van @Watchbird een Bulova overgenomen. Vriendelijke en transparante communicatie. Nette afhandeling. Als je nog eens een mooie Super Seville te koop aanbiedt … :wink:

1 like

Horloge verkocht aan @Watchbird. Reageert snel, is vriendelijk en zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Horloge verkocht aan @Watchbird en kan alleen maar zeggen dat alles vlotjes verliep, van communicatie tot en met de afhandeling!

Kortom highly recommended :raised_hands:t2:

1 like

Gistermiddag kwam er een pakketje bij ons binnen - denk niet dat het meer bombproof had kunnen worden ingepakt; ik verdenk @Watchbird ervan of aandelen the bezitten in of werkzaam te zijn in de verpakkingsindustrie :slight_smile: Uurtje later, na uitpakken, kwam er een keurig horloge te voorschijn - staat zoals beschreven. Communicatie met @Watchbird was prettig dus doe ik graag volgende keer weer ‘een deal’ met hem. Dank!