Sinds kort ben ik geïntrigeerd door de horloges van Frederique Constant, voornamelijk vanwege de vele opties (heart beat, moonphase, etc.) die bij een horloge aangeboden worden tegen een zeer acceptabele prijs. De Frederique Constant Heart Beat Moonphase spreekt mij dan ook heel erg aan.
Na wat gezocht te hebben op internet en verkoopsites kwam ik bij 1 model horloge van Frederique Constant verschillende “Watchboxes” tegen (bij dus precies hetzelfde model horloge). Sommige van deze dozen zijn uitgerust met een boot, waar andere van deze horloges enkel een “eenvoudige” watchbox als verpakking hebben.
Online heb ik hier een duidelijke verklaring voor proberen te vinden maar dit was mij niet gelukt. Ook op het forum kon ik hier geen topic over vinden.
Mijn vraag luidt dan ook: Is er iemand die wel een duidelijke verklaring heeft voor de verschillende watchboxes bij precies hetzelfde Frederique Constant horloge?
P.S. ik heb 2 random foto’s van marktplaats gebruikt om het verschil aan te duiden, deze 2 foto’s zijn wel beide van een ander horloge
Haha! Heel erg bedankt voor uw (uiterst) snelle reactie
Echter vroeg ik mij af of bij een limited edition horloge van Frederique constant (dus van beperkte oplage) deze verschillen in watchboxes ook voor kunnen komen?
ja, soms zijn deze dozen dan speciaal voor een LE, dus wat luxer, van hout of met een speciale opdruk, of in dit geval met dat bootje en luxere kistje met die ingefreesde schanieren. Op de ene markt is dat een LE en op een andere markt wel het zelfde horloge maar dan zonder de poespas en dus een standaard box
Volgens mij kan je bij Frederique Constant kiezen om het horloge mét of zonder boot (of auto Austin Healey) te kopen.
Zonder extra is het dan goedkoper, terwijl het horloge hetzelfde is.
Slim van FC want niet elke klant wil die Riva of Healey maar wel dat horloge