Horloge liefhebbers,
Ook al ben ik niet altijd even actief geweest op het forum wil ik jullie graag het volgende even mededelen.
Van kleins af aan ben ik gefascineerd door horloges en juwelen. Mijn verzameling begon rond 2017 echt vorm te krijgen en ik heb sindsdien veel horloges gekocht en verkocht. Met enige regelmaat kreeg ik de vraag waarom ik dit niet als business voortzette gezien mijn ondernemersdrang. Ik ben nu 10 jaar ondernemer en toen ik begon heb ik tegen mezelf gezegd dat ik beter 100% voor 1 business kan gaan dan 50% voor 2. Inmiddels zijn de tijden veranderd heb ik wat rust in mijn bedrijf gevonden en is het tijd voor een nieuwe stap.
Veelal worden handelaren in een kwaad daglicht gezet omdat ze volgens sommige verzamelaars geen passie hebben voor de horloges en alleen aan hun eigen winstoogmerk denken, dit heeft me een lange tijd doen denken dat de handel en passie niet samen door één deur gaan. Door de jaren heen groeit je netwerk en kreeg ik steeds vaker deals aangeboden waar wellicht wat aan te verdienen was maar wat ik vaak heb afgeslagen omwille van die specifieke reden. Over dat punt ben ik heen, ik ben van mening dat ik met passie horloges koop en van ieder horloge binnen mijn collectie/voorraad geniet! Dat heeft voor mij de knoop doen doorhakken dat ik besloten heb me in te schrijven en per 2023 als horloge handelaar aan de slag te gaan!
Ik hou het dicht bij mezelf en kies ervoor voornamelijk horloges aan te bieden tussen de jaren ‘50 en ‘00 hier ligt mijn persoonlijke interesse en passie. Neem een kijkje op IG: @CMWatchTrading voor de prachtige horloges die voorbij komen en natuurlijk voor gezellige watchtalk!
Om af te sluiten wil ik een bevoegde vragen mijn open advertenties op de horlogemarkt te archiveren!
Thanks,
Christian
CM Watch Trading