Watchcontext

Recent m’n stalen Seiko OEM band voor de Alpinist verkocht aan @watchcontext. Kort en krachtig contact, maar desalniettemin zeer vriendelijk. Al met al, zeker een aanrader!

3 likes

6309 overgenomen van watchcontext, snelle communicatie en vlotte overdracht. aanrader.

1 like

Een horloge van @watchcontext overgenomen. Duidelijke en snelle communicatie, razendsnel verzonden en horloge precies als omschreven. Top!

1 like

DW5600 overgenomen van watchcontext. Vlotte communicatie en snelle verzending. Complimenten!

Ik ben blij met mijn aanwinst :slight_smile: !

1 like

Mijn SBDY015 aan @watchcontext verkocht.
Binnen een paar uur alles afgehandeld en het afgesproken bedrag op mijn rekening.
Super transactie. Veel plezier van de aankoop!

1 like

Correcte koper, fijne communicatie! Merci @watchcontext

1 like

prettige verkoop aan @watchcontext ,snelle communicatie en feedback van ontvangst, topper :+1:

1 like

Vandaag een mooie Sinn 356 van @watchcontext overgenomen. Afgesproken in een kroeg in de buurt en onder het genot van een drankje de koop netjes afgerond. Schitterend horloge, prettige transactie, betrouwbare verkoper. Aanrader!

1 like

Horloge van @watchcontext overgenomen.

Prima transactie, en een zeer nette verzending👍🏼

1 like

Vlotte communicatie, straight to the point.
Snelle betaling, zeker een aanrader!
@watchcontext

1 like

Mooie Seiko overgenomen van @watchcontext
Leuke ontvangst en prettig gesprek met lekkere koffie😁
En natuurlijk blij met de Seiko!
Bedankt Ivar! :+1:

1 like

Van @watchcontext een hele mooie Seiko overgenomen. Vlot contact en het horloge was snel en goed verpakt verzonden. Ivar, hartelijk dank!

1 like

Fijne ervaring met de aankoop van een Seiko. Ik ben erg tevreden over de afhandeling en het horloge. Goed verpakt en zoals omschreven. :+1:

1 like

Zojuist een prachtige seiko overgenomen van @watchcontext en super blij er mee! Vriendelijke overdracht en je ziet aan hem dat hij een echte liefhebber met passie voor deze fantastische hobby. Een betrouwbaar forumlid waar ik blindelings zo weer een deal mee zou doen. Tot de volgende!

1 like

Gisteren een deal gemaakt met Ivar. We zijn elkaar tegemoet gereden en hebben afgesproken op een parkeerplaats langs de A2. Een beetje shady, je hebt er immers een beetje twijfels bij om op een parkeerplaats af te spreken. Echter is Ivar een hartstikke aardige maar vooral eerlijke kerel. Ik kan iedereen daarom ook aanraden om met Ivar zaken te doen. Ivar, nogmaals dank en wellicht tot in de toekomst. @watchcontext

1 like

Ook hier prima ervaring met Ivar @watchcontext. Nomos en Seiko overgenomen en snel ontvangen. Horloges waren zoals geadverteerd en in prima staat! Transactie liep soepel ook.

Tot de volgende keer Ivar!

1 like

Een bandje overgenomen van @watchcontext; zoals op de foto en keurig verpakt en verzonden. Prima zaken doen met Ivar :+1:

1 like

Ik heb even terug een horloge overgenomen van Ivar @watchcontext . De overdracht is perfect verlopen en de communicatie was top! Aanrader dus :+1:

1 like

Boekje overgenomen van Ivar, R voor Rolex.
Was eventjes passen en meten met onze agenda’s, maar goede communicatie en deal beklonken.
Erg blij mee en een prettig forumlid :slight_smile:
Aanrader!

1 like

Turtle overgenomen van Ivar,

Goede communicatie, snelle verzending en alles goed ingepakt.

Kortom: zeer prettig zaken doen met Ivar. :+1:

Groet, Werner.

1 like