Lang gewacht op de HAQ versie, dus deze word niet meer gedragen. Zelf de kast vorm bijgewerkt. Gepolijste zijkanten en “schroefgaten” uiteraard niet top notch uitgevoerd maar moet genoemd worden. Vond het zelf aardig gelukt. Verder in een gedragen staat, vandaar de prijs. Gepolijste logo is ook gebrushed voor betere zichtbaarheid.
Wat maakt v1 net wat anders dan de v2 en v3? Hij oogt nog platter dankzij de lage rehaut en lage bezel dikte. Het is meer een 3700 dan een 5711 design.
Merk en model: watchdives wd0013
Diameter: 41mm kast - 38mm bezel - 7,8mm dik
Originele doos en/of eventuele accessoires: doosje en extra linkjes zijn aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald in regio: ophalen regio twente/verzenden op eigen risico
Conditie (krassen, werking etc): gedragen
Soort uurwerk en kaliber: swiss ronda 714
Vraagprijs: €75,- incl verzending
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.