Watches and Wonders 2023

Het is nog even aftellen maar in maart is het zover de grote horlogewereld komt bijeen in Genève tijdens watches en wonders; voor het publiek is deze toegankelijk op 1 en 2 april.
Wie gaat er? Ik heb zojuist gehoord dat ik er door de week bij mag zijn…verheug me erop…
wenw

8 likes

Ben niet uitgenodigd :man_shrugging:

kunt ook gewoon in weekend gaan, net zo leuk, misschien wat drukker

Zie niet direct op de site waar ik tickets kan bestellen

1 februari staat er op website…

Net ticket gekocht voor 1 april. Ben benieuwd. Vlieg heen en terug … mooie vliegtijden naar Geneve.

2 likes

Leuk ga zelf met de trein…enjoy it…

Met welke maatschappij vlieg je?

Honolulu airlines?

Mag bijzijn?

Werk je dan in de branche of ben je journalist ofzo?

Heb wel journalistiek gedaan, nee door netwerken, stuk rustiger ddw, (wrs nog 1 krt over;)

KLM

1 like

Ik weet niet welke dagen je gaat maar ma/di/woe zijn juist de drukste dagen.
Hoewel het volgens mij de laatste jaren al een stuk minder druk is, veel merken hebben afscheid genomen van een aantal dealers en er zijn natuurlijk geen Aziaten meer.

@Pandemo : Als ‘toerist’ kan je zaterdag en zondag kaarten kopen via de website. Ik heb gezien dat Easyjet vanuit Brussel rechtstreeks vliegt en zoals @Benny2 zei vliegt KLM vanuit Schiphol. De locatie is naast de vlieghaven.

1 like

Bedankt :+1::blush:

Maak ook even een rondje over de Rue de Rhone als je toch in de buurt bent.

2 likes

Ben heel erg benieuwd mooi online programma; wat is een must see in geneve?

Alle nieuw gepresenteerde horloges natuurlijk!

Ik zie bij “exhibiting brands” geen swatch group merken staan, is dat toeval of doet swatch group niet mee aan watches and wonders? Ik zou merken als omega, longines, breguet, blancpain etc. daar wel verwachten

Klopt, de merken van de Swatch Group zijn niet aanwezig op Watches & Wonders.

1 like