Watches and Wonders 2024

Hier alvast het nieuwe Watches and Wonders topic, zit er aan te denken om er naar toe te gaan. Zijn er nog meer die dat willen? Maken we er een HF reis van :grin:

5 likes

Welke datum moeten we noteren?

Wij gaan vanuit het Noorden met Watch Fellows met een klein clubje.:grin:

1 like

13 t/m 15 april open voor publiek.

1 like

Dank je

1 like

Leuk idee btw, was echt super tof vorig jaar :grin:

Zit ff te kijken naar vluchten en hotels , goed te doen , 13 heen en 15 terug vanaf Schiphol , 14e ‘s avonds terug kan ook nog

1 like

Wij zijn vorig jaar op 1 dag op en neer gegaan, dat was op zich te doen maar wel gesloopt toen we eindelijk thuis waren. Denk dat wij ‘s ochtends vroeg gaan vliegen en dan na een dagje W&W in het hotel gaan, volgende dag nog een paar uurtjes W&W en dan terug vliegen.

2 likes

Ik denk ook om te gaan, andere uit amstedam e.o.? Met een groepje is altijd beter dan alleen…

1 like

Zeker een dagdeel Rue de Rhône en een dagdeel PP- museum aan vastplakken.

1 like

Dat laatste gaan wij op de dinsdag doen :grin:

1 like

Bij PP een gids nemen.
Iedere cent waard!
Je moet hem/haar vooraf reserveren.

1 like

Goeie! Ga ik induiken :grin:

1 like

Absolute aanrader!

1 like

Wanneer had je in gedachte te gaan?

Heb jij al geboekt? :innocent:

Ik denk aan zaterdag (14de) op de beurs te zijn. Dat is dan of de 13de naartoe vliegen of de dag zelf vroeg s’ochtends. Als ik alleen ga, waarschijijk hou ik het bij een nacht daar slapen, met andere erbij kan/mag nog een nachtje en een beetje geneva doen.

Wij gaan zondagavond die kant op, maandag beurs en dinsdag Genève, dinsdagavond terug.

Hier nog geen concrete plannen

1 like

Ik merkte dat ik een dag voor liep….dus de 13de (zat) de beurs en de 14de terug….nog geen boekingen…

1 like