Geef het aan de Rolex boys om te gaslighten😁
Tof inderdaad. Heerlijk horloge wat qua vibe lekker tussen de bekende duikers en fliegers in valt. Maar tot nu toe voor mij net wat te groot. Ben benieuwd hoe deze op de pols gaat zijn. Alleen die stalen band. De standaard Polaris stalen band gaat niet passen want 1 mm minder lug width. Hoop het, maar… ![]()
![]()
Zeker betere maat, voor dit horloge.
Die blauwe 54 is toch niet echt fotogeniek als je het mij vraagt… Is ie in het echt wel mooi?
Ziet er inderdaad hard en cheap uit. Die Parmigiani’s daarentegen ![]()
Die Parmigiani’s inderdaad. ![]()
Niemand een setje handschoentjes of een loepje voor op mp mee gejat? Keurig volk daar

Heel mooi! goed gelukt, en een aparte kleur blauw.
Wie zegt dat?![]()
![]()
Mogelijk het lellukste model ooit gemaakt. Wel anders.
die Chronoswiss is heerlijk mooi!
En dat mag jij vinden.
Bij Cartier was het alle dagen te druk, ik had heel graag een rondje in de stand gemaakt.
Op de eerste blik vond ik de nieuwe Roadster ook vreemd en lelijk, maar als je hem om de pols hebt op leer of staal is het opeens een ander gezicht.
Even laten bezinken, in het eggie is het een prachtig horloge.
De Multipla rijdt vast ook prima als je erin zit. Groot Cartier fan wel maar deze heb ik echt nooit getrokken en trek ook de vernieuwde versie niet. Ondanks dat ie iets beter oogt dan zijn voorganger.
















