Zo ontzettend gaaf.
Kan je vast de nieuwe Daytona wel bij bedingen ![]()
Met een nieuw, “slanker” design aldus Rolex op de website.
diameter 44 mm.
Slanker?
Easy.
Deze Grand Seiko gaat er komen.
Maar ik zag dat zelfs Tudor 45GS hommages uit brengt dit jaar:
Ik vind ze zonder gekheid erg tof. Maar het deed me heel erg aan Taro Tanaka denken.
Ouch ![]()

Ik ben benieuwd wat de niet MSRP wordt.
10.000 in Nederland. Hij gaat er komen.
Dat gezegd, zet de Excelsior maar in het blauwe, want ik ga me hier niet van af laten leiden. ![]()
Ook bij TAG Heuer primeurs.
De nieuwe Monaco, in drie kleuren, waaronder dus groen. Met het nieuwe in-house TH20-11 uurwerk en opnieuw ontwikkelde kast, in titanium.
En natuurlijk de Monaco ‘Evergraph’, met het tamelijk revolutionaire nieuwe TH-80-00 uurwerk, dat TAG ontwikkelde samen met Vaucher Manufacture Fleurier.
Hé, ik kreeg een melding.
Zonder meer tof, en hoewel GS adept, vind ik de nieuwe PO van Omega toch geslaagder.
Hoe leuk of knap de techniek ook is: Bijna 30k voor een titanium TAG. Ben benieuwd of dat er ook maar iemand is die daar straks 15k voor gaat willen betalen in de outlet in Roermond. Kan me niet voorstellen.
Heel mooi deze kleur wijzerplaat! Leuke release.
Tof toch? Niet voor mij want dan denkt iedereen dat ik Willy Wonka heb beroofd. Maar voor de meer extroverte persoonlijkheid is dit toch een gaaf talking piece.
Die band is echt heel erg broek bollend ![]()
Ja echt heel mooi
Die band is inderdaad erg goed geslaagd!
Fraaie re-make. Voor mij helaas te klein.
https://www.ablogtowatch.com/new-release-the-oris-star-edition-watch-revisits-a-landmark-model/
Ah, het is natuurlijk TAG Heuer. Dus moet er weer even negatief kritisch gereageerd worden.
(En ja, natuurlijk wordt dit weer ontkend, zo.
)
Anyway, dit is ‘haute horology’, baby. Daar wordt, door sommige mensen voor wie geld écht geen rol speelt, gewoon grof voor betaald. Deze zijn, in dit segment, zelfs nog koopjes.
Maar dat weet jij ook wel. Jij wil het er niet voor betalen en ik ook niet. Prima. Maar jij begrijpt ook wel dat dit soort horloges nooit terecht komt bij
![]()
Voor mij is dit prima - alleen een datum op een 35mm hoeft voor mij niet per sé.
Overigens, het origineel was een duiker, toch? Hoe dan ook, zeker een heel leuke release - de radial brushing op de case vind ik een erg fraai detail.