Watches And Wonders Geneva 2026 🇨🇭

Mijn eerste keer Watches And Wonders :switzerland:.

Wat een weekend was dit!! Een geweldige ervaring, veel indrukken en mijn ogen zeker meer dan uitgekeken.

Donderdag avond rond 23:30 vertrokken richting Genève vanuit het zuiden van Nederland. Vrijdag rond 08:30 aangekomen in het hotel.

Na het inchecken direct naar het centrum gegaan.
De gehele dag doorgebracht in het centrum en veel horloge boutiques bezocht. Rolex, Tudor, Omega, Cartier etc etc. Tot slot de middag afgesloten in het Patek Philippe museum.

Zaterdag de dag van de beurs. Om 08:30 aangekomen bij de Palexpo. Kort in de lange rij gestaan en na de security kon het feest beginnen.

De hele dag vol gepland met product presentations bij verschillende merken. Hands-on met de nieuwe novelties, leuke presentaties, uitleg en natuurlijk leuke goodies.

Zondag ochtend rond 10:30 zeer voldaan en overprikkeld de auto richting nederland ingestapt.

Wat een top weekend :star_struck::switzerland:

34 likes

Geweldig mooie sfeerimpressie

1 like

Leuke review!

Overigens was er al een WAW26 post waar mensen hun ervaringen in geplaatst hebben: Watches and Wonders 2026

1 like

Word bij een normale juwelier al tuureluurs van de pracht praal en de overdaad aan led spotjes.

Mooie impressie.
Goeie foto,s.
Zal zeker een indrukwekkende bedoeling zijn geweest.

1 like

Mooie impressie, dank :slightly_smiling_face:

1 like

Bedankt om je leuke trip te delen

1 like

Hele toffe sfeerimpressie :pray:

1 like

Mooi verslag! Zou ik ook nog wel 'ns heen willen.
En gaaf om te zien! Wat een beest van een horloge!

En voor de critici (of zuurpruimen :roll_eyes:):

• dit is een wristshot; daarop toont dit toch al grote horloge (40mm en vierkant) natuurlijk nog wat (zo’n 20 -30%: hierover is al het nodige geschreven) groter; :mag:
  • dit horloge is in de '60s ontworpen om ‘big & bold’ en (dus) goed afleesbaar te zijn; zeg maar het tegenovergestelde van een dresswatch en niet bedoeld voor de faint of heart, dus; :person_shrugging:
  • verder is dit ook nog een technisch heel interessant horloge. :nerd_face: :arrow_down_small:
    In-Depth: The TAG Heuer Monaco Evergraph, A Chronograph Re-Engineered with Compliant Mechanisms