Bedankt om je leuke trip te delen
Hele toffe sfeerimpressie ![]()
Mooi verslag! Zou ik ook nog wel 'ns heen willen.
En gaaf om te zien! Wat een beest van een horloge!
En voor de critici (of zuurpruimen
):
- dit is een wristshot; daarop toont dit toch al grote horloge (40mm en vierkant) natuurlijk nog wat (zo’n 20 -30%: hierover is al het nodige geschreven) groter;

- dit horloge is in de '60s ontworpen om ‘big & bold’ en (dus) goed afleesbaar te zijn; zeg maar het tegenovergestelde van een dresswatch en niet bedoeld voor de faint of heart, dus;

- verder is dit ook nog een technisch heel interessant horloge.

In-Depth: The TAG Heuer Monaco Evergraph, A Chronograph Re-Engineered with Compliant Mechanisms
Leuke trip! Staat bij mij ook op de wensenlijst ![]()
Mooi fotoverslag, heel leuk om even door te nemen. Wat gaaf dat je er heen kon. ![]()
Tja, en ik had ook al een draadje gestart ![]()
Enfin, ik vind het juist wel leuk als dit soort uitgebreide ervaringen worden gedeeld in een nieuw topic, in plaats van dat het verdwijnt in een lange lijst aan reacties.
Ow, die bedoelde ik eigenlijk. Ik zie nu pas dat ik in twee draadjes geantwoord heb ![]()
Wat een prachtige horloges en presentatie ![]()
Toffe impressie, bedankt voor het delen ![]()
Bedankt voor het meegenieten ![]()
![]()
Heel erg tof ![]()
Tof om te lezen en zien! Leuk dat je bent geweest. ![]()
Dank voor de post. Leuk om doorheen te lopen zo!
Leuk verslag en prachtige foto’s.
Bedank voor het delen.
Mooie foto reportage!
Bedankt voor het delen. Hier kijk je je ogen uit. Veel moois. Je hebt prachtige foto’s.
Bedankt, dat we mee mogen genieten van je mooie trip!
![]()
Mooie sfeerimpressie zo met die foto’s!
Leuke topic…!
Lijkt me ook een hele gave ervaring.
Ok komt die: ![]()
Nou zeg dat. Zeker voor die tijd.
Je kunt zeggen wat je wilt. Maar op de getoonde versie is niet echt goed af te lezen hoe laat het is ![]()
Een originele met de kleine ronde pushers zou ik nog trekken. Maar deze gewoonweg helaas niet.