Watches And Wonders Geneva 2026 🇨🇭

Bedankt om je leuke trip te delen

1 like

Hele toffe sfeerimpressie :pray:

1 like

Mooi verslag! Zou ik ook nog wel 'ns heen willen.
En gaaf om te zien! Wat een beest van een horloge!

En voor de critici (of zuurpruimen :roll_eyes:):

• dit is een wristshot; daarop toont dit toch al grote horloge (40mm en vierkant) natuurlijk nog wat (zo’n 20 -30%: hierover is al het nodige geschreven) groter; :mag:
  • dit horloge is in de '60s ontworpen om ‘big & bold’ en (dus) goed afleesbaar te zijn; zeg maar het tegenovergestelde van een dresswatch en niet bedoeld voor de faint of heart, dus; :person_shrugging:
  • verder is dit ook nog een technisch heel interessant horloge. :nerd_face: :arrow_down_small:
    In-Depth: The TAG Heuer Monaco Evergraph, A Chronograph Re-Engineered with Compliant Mechanisms

Leuke trip! Staat bij mij ook op de wensenlijst :blush:

1 like

Mooi fotoverslag, heel leuk om even door te nemen. Wat gaaf dat je er heen kon. :ok_hand:

1 like

Tja, en ik had ook al een draadje gestart :face_with_peeking_eye:

Enfin, ik vind het juist wel leuk als dit soort uitgebreide ervaringen worden gedeeld in een nieuw topic, in plaats van dat het verdwijnt in een lange lijst aan reacties.

5 likes

Ow, die bedoelde ik eigenlijk. Ik zie nu pas dat ik in twee draadjes geantwoord heb :joy:

1 like

Wat een prachtige horloges en presentatie :ok_hand:

1 like

Toffe impressie, bedankt voor het delen :+1:t2:

1 like

Bedankt voor het meegenieten :star_struck::star_struck:

Heel erg tof :+1:t2:

1 like

Tof om te lezen en zien! Leuk dat je bent geweest. :slight_smile:

1 like

Dank voor de post. Leuk om doorheen te lopen zo!

1 like

Leuk verslag en prachtige foto’s.
Bedank voor het delen.

1 like

Mooie foto reportage!

1 like

Bedankt voor het delen. Hier kijk je je ogen uit. Veel moois. Je hebt prachtige foto’s.

1 like

Bedankt, dat we mee mogen genieten van je mooie trip! :smiley: :ok_hand:

1 like

Mooie sfeerimpressie zo met die foto’s!

1 like

Leuke topic…!

1 like

Lijkt me ook een hele gave ervaring.

Ok komt die: :joy:

Nou zeg dat. Zeker voor die tijd.

Je kunt zeggen wat je wilt. Maar op de getoonde versie is niet echt goed af te lezen hoe laat het is :crazy_face:

Een originele met de kleine ronde pushers zou ik nog trekken. Maar deze gewoonweg helaas niet.