WATCHES AND WONDERS - Tudor

Ooit een ym 37 gedragen… echt wel te klein vond ik voor de diver! (polsmaat 15,7cm)
De bezel laat weinig plaat over. Wordt snel druk en ‘propperig’

3 likes

Ja maar die Yacht Master heeft volgens mij een dikkere bezel waardoor de dial erg klein wordt. Was de lug width ook 20mm of kleiner?

1 like

Durf ik niet met zekerheid te zeggen

1 like

Klopt.

1 like

En dan flipper als naam hebben :scream:

2 likes

Holy… :dizzy_face: Was er al iemand opgevallen dat de nieuwe 41 Metas een “sunburst dial” heeft? :face_with_raised_eyebrow: Dit past toch niet bij deze collectie? :roll_eyes:

4 likes

Vind het niet misstaan maar het voegt ook niet echt iets toe. Aparte keuze.

2 likes

Ergens past het eerder bij bb dan bij pelagos als je er over na denkt :woman_shrugging:t2: iets met tool en fashion

3 likes

Helemaal eens!

5 likes

De 54 ook, zie mijn post hierboven. Viel me ook al op in een filmpje van, volgens mij, Bark and Jack.

2 likes

Dat is ook mijn eerste indruk over die plaat, maar kan kwestie van wennen zijn.

Ben benieuwd wat de reacties gaan worden van mensen die hem hebben

1 like

Op één of andere manier word ik sunburst platen altijd snel zat. Zou het op een heritage model dus ook niet verwachten, maar de ene sunburst is de andere niet (er zijn ook mooie en subtiele varianten).

3 likes

Meh… Ondanks dat ik hem mooi vind is hij door de veranderingen maar vooral door de bracelet veel te dressy geworden. En dan hebben we het nog niet eens over de prijs gehad :’)

Ik had gehoopt op een sportieve 39mm Black Bay die voor mijn dunne polsen iets minder lomp was dan de 41mm voorganger. Met een brushed bracelet en eenvoudige wijzerplaat.

Over het algemeen word ik niet heel warm van de Tudor releases voor dit jaar.

5 likes

Valt me nu pas op dit, maar alle nieuwe BB hebben een lollipop secondewijzer. Ik bedoel, doe of snowflake of niet, maar niet dit halve gedoe.

7 likes

Nu je het zegt…
Was mij ook nog niet opgevallen

2 likes

Ook grappig dat de secondwijzer daarmee identiek is aan die van de Rolex Submariner.

Check ook de minutenwijzer. Die is ook aangepast en gelijk aan die van de Sub.

1 like

Een soort identiteitscrisis of bi-polaire stoornis. Vind het ook geen vooruitgang (zie vanaf 0:39).

2 likes

Dat klinkt dan als een Ranger :hugs::wink:

4 likes

Ik ben wel benieuwd of het straks mogelijk is bij de 54 om de rubberen band op de sluiting en endlinks van je stalen band te zetten… Dan heb je voor niet al te veel een mooie rubber optie denk ik zo. Laten we niet hopen dat ze een speciale sluiting maken voor bij de rubberen à la niet universele black bay pro band

1 like

Maak je niet druk, het is Tudor! Die hebben hun voorraad vaak goed op orde. Kunnen ze beter dan Rolex.

2 likes