Weet niet goed wat ik moet denken bij de nieuwe modellen van de blackbay 31-41 reeks. Het enige wat ik een verbetering vind is de kroon. De jubilee is ook mooi maar vind het jammer dat de oyster eruit is.
Ik zou in elke geval mijn ETA bb36 niet willen ruilen met een nieuwe.
Even naar de pop-up winkel in Geneve, daar liggen ze allemaal en je kunt ze ook gelijk kopen
Ja ik ook. Ik vind hem erg geslaagd!
Agree. Daarnaast vind ik het jammer dat de zilveren sunburst wijzerplaat niet is teruggekomen. Ondanks dat ik natuurlijk niet de champagne variant hebt gezien, denk ik dat zilver mijn voorkeur geniet. Mede door de witte uurmarkeringen.
Ik geloof dat de kast ook iets ronder is, lijkt iets meer op een oyster case ipv de platte kant van de huidige bb36
Vind je dat niet ook al het geval is met de ronde indexen?
Dat was voor mij de reden om mijn 58 weg te doen, ik irriteerde me steeds meer aan die snowflake icm met de indexen die rond waren. En toen ik het aanmaal zag kon ik het niet meer ongedaan makenâŠ
Dat platte is wel echt mooi!
BrrâŠmij tĂ© plat.
Gelukkig heeft Tudor genoeg diks nog steeds
Nou en of. 1 mm dunner.
Een 37mm killer is het
Small crown en originele submariner maat van rolex.
.Is iemand bekend met de marketingstrategie van Tudor? Ik vraag mij oprecht af waarom Tudor denkt dat een fietskoerier âzomaarâ een Tudor Ranger zou dragen, en 3K niet uitgeeft aan zijn belangrijkste âtoolâ, zijn fiets, maar aan een horloge? Geloof soms dat ik te pragmatisch ben voor deze hobbyâŠ
Een fietskoerier rijdt niet op een racefiets
Hij heeft gewoon âWelSmaakâ
Fiets met carbon velgen, ât zal ook geen rommel van 200 euro zijnâŠ
Heeft niks te zoeken naast mijn 58, maar tegelijkertijd heb ik die 54 wel ânodigâ in mijn leven.
Gave releases hoor weer! Ik ben voor nu het meest geĂŻnteresseerd in de BB36. Gave uitvoering zo, zou die wel willen kopen in de toekomst
We zullen zien. De wachtlijst voor de Pelagos 39 was tot nu toe bijna 8 maanden. (Sta daar inmiddels niet meer op)
Weinig geld weinig smaak.
Net als een fietskoerier.