WATCHES AND WONDERS - Tudor

Ik denk zelfs dat ik hem oprecht mooier vind dan de 39mm variant.

Alleen al vanwege de dikte :star_struck:

13 likes

Geloof dat 20mm lug width toch klopt, idd. Fijn, kan ik m’n Erika Original ervoor gebruiken af en toe.

4 likes

Als ze deze in het blauw uitbrengen, koop ik zonder nadenken :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Hij staat je goed! Zodra die bij de AD ligt wil ik hem ook zeker gaan passen. Wellicht dat die mijn BB58 gaat vervangen? :thinking:

2 likes

Nee joh. Gewoon zo.

10 likes

Ja. :woman_facepalming:

Maar nu nog een keer om mijn eigen pols.

2 likes

precies! 37 mm is een perfecte maat voor prachtige elegante divers uit de fifties

8 likes

Oh haha, ik dacht je bent bij W&W en had hem kunnen passen :see_no_evil:

1 like

Die dikte is echt geweldig, echte Sub vibe zo, gewoon hoe het hoort! :wink:

Alleen nu nog géén snowflake wijzers, OF snowflake met vierkanten indexen en die fake revits weg en we hebben echt een topper.

Het lijkt wel alsof ze bewust keer op keer de net niet juiste modellen uitbrengen

2 likes

Nee joh.

Wist je trouwens dat tudor een pop up winkel heeft in GenĂšve? Daar kun je de gehele collectie sinds gisteren gewoon kopen.

nadeel is dat ze al uitverkocht waren in 1 dag :joy:

4 likes

Met name de no-hash bezel insert maakt de Black Bay 54 echt heel bijzonder. Deze insert is de eerste sub insert die Rolex ooit maakte. Geproduceerd vanaf 1953 tot halverwege 1956.

Het creëert een perfect symetrisch duikhorloge door de afwezigheid van de 15 min. gradering, wat het horloge nog eleganter maakt.

Het zijn ook de meest gezochte, meest zeldzame en meest kostbare inserts van dit moment. Enkele weken geleden is er toevallig eentje verkocht (voor €50.000).

Echt heel gaaf dat Tudor ook dit detail toevoegt aan de BB54!

7 likes

Leuk idee, maar jammer van de uitvoering :joy:

1 like

Ja, dit ziet er echt goed uit! :star_struck:
Doen ze goed, bij Tudor! :+1:

1 like

En WelGeld

1 like

Potverdomme
 Zit ik hier mijn afkeer neer te gooien dat ik die nieuwe Tudors niks vind, en de snowflake/index combi’s verschrikkelijk vind. En nu wordt ik toch weer getriggert door die site shots
 Nu wil ik toch weer een nieuwe Tudor, bedankt HF

2 likes

Tadaaaa😝

7 likes

Ja weet ik, die heb ik al, en die doe ik ook ‘nooit’ meer weg.

1 like

Hahaha, ja weet ik toch. :wink:
Deze van mij gaat ook nergens heen hoor :+1:

1 like

Jep, ik heb alleen geen bezoekje gepland staan dit jaar naar Zwitserland. :sleepy:
Maar als ik in Zwitserland ben, ga ik meestal naar Grindelwald in Berner Oberland.
Ik denk niet dat ik mijn vriendin mee krijg naar GenĂšve, omdat ik alleen even de pop up store wil zien (en iets wil kopen, maar dat laatste weet zij nog niet) :rofl:
Ze heeft helaas helemaal niks met horloges en vind het zonde van het geld, maar
. ze werd laatst wel enthousiast van de zalm roze Nomos. Zou er dan toch nog hoop zijn en kan ik haar ook zo gek krijgen? :joy:

4 likes

Ook in lauterbrunnen geweest? Prachtig daar :heart_eyes::ok_hand:t2:

2 likes