Jazeker! Wij zitten altijd in Grindelwald, maar gaan in de winter vaak skiën en snowboarden via de Lauberhorn naar Wengen en dan met het treintje via Lauterbrunnen weer terug naar Grindelwald. Na de Lauberhornrennen zijn mijn benen namelijk aardig verzuurd en ben dan voor die dag wel weer klaar met snowboarden
Als we er in de zomer zijn dan lopen we meestal vanuit de Kleine Scheidegg naar Lauterbrunnen.
Ja liefst zie ik dus een BB68 snowflake sub remake. Vond de Pelagos 39 al best aardig, maar liever in staal.
Gaaf is die he! Ik zit er nu naar te kijken in het groen.
Klinkt goed ben er pas 2 keer geweest in de zomer, maar wil echt wel vaker die kan op. En ook zeker winter daar eens mee pakken.
Ja erg leuk! Misschien toch eens overwegen en dan mag zij het voornamelijk dragen en ik leen hem wel een dag een de week
Doen! Ga dan wel aan de kant van Grindelwald zitten, omdat daar voornamelijk alle pistes zich bevinden.
Maar goed… on topic maar weer… het ging over Tudor geloof ik?
Dan nog maar even een plaatje van deze prachtige release
Iemand toevallig enig idee wat de lugwith en tapering is van de nieuwe BB36? (20mm naar 16?)
Kan het nergens vinden.
Zou de lug width niet gelijk zijn gebleven, met 19mm? Zoiets staat me bij.
Leuk filmpje
Vanmiddag gezien. Grappig dat die vent van Tudor vroeger editor was bij Hodinkee. Ik dacht heel even …. He? Een colab met Hodinkee?
Leuk interview! Leuk om Cole zo te horen praten over de model en de heritage. Als je nu een BB54 uitbrengt, die zover is geïnspireerd op een van de eerste Tudor Submariners… tot op de bezel aan toe. Dan kan het toch niet anders dan dat je die lijn doortrekt?.. ik zeg niks meer.
Klopt, een sunburst net als de 41 Metas. Ik vind dat zelf ook niet zo gepast. Juist ook omdat de Pelagos 39 en BB 36/39/41 dat ook al hebben.
Tudor heeft me echt weer te pakken hè met hun releases.
Waarschijnlijk heb ik weer iets gemist, maar waar zit het prijsverschil hem nu?
De bling op de indices
Hehe tijd om te gaan slapen
Thanks!
Dan resteren er nog 4 favorieten…
Die BB39 lijkt me echt een goede toevoeging te zijn aan mijn huidige 2 set collectie
Ben uitgenodigd geworden door Jérôme Lambert, onverwacht een officiële uitnodiging per brief.
Zo’n persoonlijke noot aan WAW is een ervaring die ik nu ‘first hand’ zal beleven. Een moderne aanpak in een conservatief-liberaal jasje, héérlijk gewoon.
Zijn er ook Tudor horloges die nu ‘discontinued’ zijn? Altijd wel benieuwd wat dat met de prijzen doet.
Dan heb je idd een top trio!
Dat is geweldig!
De Allereerste rolex en tudor subs hadden ook een glossy dial.