Omdat hij best dik is waarschijnlijk. Ik ben wel benieuwd nu ze ene rubberen band hebben voor 20mm of er dan nog een blauwe komt voor de BB58
Ben het helemaal met je eens. Op de Jubilee band vind ik het echt een plaatje. Dichter bij een Tudor sub gaan we toch niet komen. Dacht ik bij de pelagos 39 ook al. De jub heeft niet de fake rivets, daardoor is de taper van de band natuurlijker. Staat toch wel ineens op mn wensenlijst.
De kast lijkt ook beter in verhouding dan voorheen.
Rubber en jubilee hebben geen rivets
En tja… (ook @mcfr mbt de dikte:)
het is en blijft natuurlijk een Tudor. Het wordt natuurlijk nooit een 100% kopie van de Rolex sub…
Ik denk dat je voor de helft van het geld van een Rolex sub niks beters gaat krijgen dan dit. Good job Tudor! (Ik heb een Rolex sub dus geen ruimte voor in de collectie maar anders had ik het wel geweten).
Precies dit alleen het moet denk ik nog landen bij de meeste mensen.
Een Rolex sub is iets minder dik en geen rivets idd. De wijzers is een smaak dingetje.
Verder draagt de 21mm band van de Rolex met taper naar 18 ook gewoon grof.
Maar Tuurlijk is de lug 2 lug korter als de Tudor bb41… dus de Tudor zal zeker groter dragen.
Maar ik denk dat ze een mooi horloge hebben neer gezet
13,6mm.
BB58 is 11,9mm en BB54 is 11,2mm
De oude 41 was bijna 15mm daarentegen.
Nieuwe BB58 gmt is 12,8mm, wat fantastisch is.
I love it
Ik vond de vorige Tudor gmt mooi maar te dik. Deze nieuwe zou ik graag eens passen, zuet er veelbelovend uit. Wat mij betreft de beste nieuwkomer dit jaar met watches en wonders
S&C roept volgens mij graag dat ze wachtlijsten hebben
Als ik de rode metas black bay niet al had, zou die zwarte zeker ook in beeld zijn. Was te verwachten dat deze kwam en ik kan bevestigen dat hij niet teleur stelt qua maat.
De dikte is zowel absoluut als optisch echt beter dan bij de oude. De proporties zijn gewoon goed. Een sub is inderdaad nog dunner, maar niks mis meer met de nieuwe black bay.
Ik vind die gmt 58 heel leuk, alleen de gilt accenten niet. Wie weet wat ze daar nog mee gaan doen.
Zag ik nu goed dat de vol gouden 58 geen faux rivets heeft?
Ik wil ‘m erg graag ik het echt zien. De maat is op papier helemaal top maar ik twijfel enorm over de hoeveelheid gilt. Precies dat begin ik een beetje zat te raken op m’n OG BB58
De band van de BB58 heeft geen taper. De schakels lopen van breed naar smal
Drank
Mis ik iets of zeg je dat die geen taper heeft maar toch tapered? Haha
Taper = (sommige) schakels zijn boven breder en onder smaller = \ /
BB58 = rechte schakel gevolgd door iets smallere rechte schakel =
|_|
||
Enzovoort
Ah, ja zo.
Maar de schakels zelf hebben geen taper, de band als totaal wel. Dat is mijn opvatting
Gaaaap