WATCHES AND WONDERS - Tudor

:joy:

Hoe saaier hoe beter, voor mij dan! :fire:

12 likes

Sander is meer van de kermishorloges :wink:

1 like

1996 wil zijn grap terug Ronnie

Maar het is geen grap

Kermis

Netjes!

1 like

En ik ben het met je eens hoor. In vergelijking met z’n Breitling is een Tudor een saai horloge. Ze zijn overigens de laatste jaren de goede kant op aan het gaan met Breitling. Ze gaan er steeds beter uitzien.

Ik vind mijn GMT oprecht één van de mooiste horloges dat ik heb en dat bestaat. Wel vind ik Tudor weinig verrassend.

Waar staat jouw kermis?

1 like

AD kan ‘m bestellen voor me, 50% aanbetalen met lange levertijd… doen of niet doen? Vind 50% aanbetalen vrij heftig

Zou mbt tudor altijd even wachten gewoon en niks aanbetalen. Even half jaar een hype en erna prima beschikbaar.

4 likes

Als je echt echt niet kan wachten zou ik er niet zo mee zitten om aan te betalen. 50% wel schunnig…

Met een beetje geduld duikt ie wel op. Ik ga zo even langs de AD in Bangkok, kijken wat die me kan vertellen.

2 likes

Dan koop een sub

Denk dat het reuze zal meevallen hoor, ze willen gewoon dat je het koopt. Hetzelfde verhaaltje met de BB54 destijds met wachtlijsten van 30+ personen die “willen kijken en misschien kopen”.

Zodra je een aanbetaling hebt gedaan, zijn de eerstvolgende batches die binnenkomen voor jou (samen met een paar anderen die hebben betaald).

Speciaal bestellen zo vlak na release geloof ik heel weinig van, ze gaan gewoon binnenkomen.

5 likes

Kijk eens aan…

32 likes

Ik dacht eerst “zo die is shiny voor een Black Bay” maar hij zit nog in het plastic :smile:

3 likes

BB58 GMT ook gezien?

En toegeslagen in Bangkok? De linker is mijn favoriet, de jouwe ook?

1 like

Ik moest even goed kijken, maar de rechter is een Sub. Toch kies ik ook liever de linker, maar dat heeft voornamelijk te maken dat er geen budget is voor een Sub :rofl:

3 likes

Nog niet in de shop, 1-2 maanden verwacht hij…

1 like