Hier een wrist shot. Op het eerste plaatje lijkt hij een beetje klinisch en vlak, maar vind hem toch wel gaaf en heb m’n stem aangepast .
Mooie Nederlandse vlag zo …
Ik ben er ook erg benieuwd naar, ben ook benieuwd of de jubilee op een oude BB past.
Ja dat zou wel fijn zijn
Vanochtend vroeg, 10 minuten na de aankondiging, een mail naar Ace in Amsterdam gestuurd met een verzoek voor een pre-order voor de BB54. Wist niet zeker of die goed was aangekomen, dus ook een berichtje via Whatsapp gestuurd, wat niet aankwam. Dus toch maar even gebeld: er werkt nu 1 iemand in de winkel, want iedereen is naar Genève voor W&W. Dus niemand verwerkt momenteel die pre-orders. En hij gaf aan dat ze gestopt waren met pre-orders…? Terwijl een van de bazen van Ace op zijn Insta vrolijk aankondigt: “Pre-order via @Acejewelers!” Nou, hopen dat 't goed komt. Gaat (of ging?) altijd op volgorde van binnenkomst. Dacht ik er eens vroeg bij te zijn… ¯_(ツ)_/¯
Misschien niet de slimste vraag, maar: verwachten jullie dat de rubber strap van de nieuwe Black Bay (41 mm) ook op de oudere heritage 41 mm modellen zal passen?
Ik heb zelf een BB 41 (79230n) met zwarte dial en ben al een tijd aan het twijfelen om een rubberen band via een third party (bijvoorbeeld Rubber B) aan te schaffen, maar deze van Tudor ziet er wel erg goed uit. Ik zag eerder iemand posten over de dikte van de nieuwe burgundy BB 41, alsof deze misschien iets slanker was dan de originele modellen. Indien dat echt het geval zou zijn, zou de nieuwe jubilee en rubber band misschien echt enkel op het nieuwe model passen?
Nieuwe kast, dus wij gaan het antwoord niet voor je hebben.
Wou er nog aan toevoegen dat mijn verwachtingen totaal waardeloos zijn in deze, maar had me bedacht
De banden van de 79220 & 79230 waren uitwisselbaar, en hier zit ook een verschil in de kast. Dus er is kans dat dit wel kan, maar zekerheid heb ik niet.
Maar wat verwacht je?
Mooie ‘evolutie’, die nieuwe BB36. Inderdaad sunburst plaat nu, de oude - die ik heb - heeft dat absoluut niet. Jubilee ook heel mooi. Maar ja, wat een prijs opeens: 3810 eur…
Listprijs van de mijne 4 jaar terug was geloof ik net geen 2700 eur
Hier kan ik me helemaal in vinden en vind het ook jammer…
En de FXD ? Die was een draagbaarder dan de BB41
de BB op jubilee met rode besel echt top!
ook leuk de 37mm dames versie van de BB !
ben blij dat ik de huidige versie heb met zwarte plaat
Prima leuke release. Had stiekem wel gehoopt op een blauwe pelagos 39
#metoo
Als die nieuwe 5-link bracelet op mijn GMT past ga ik voor de bijl
Erg mooi! Alleen de prijs is wat aan de hoge kant
Ik wil deze van iemand overnemen uit het blauwe gedeelte zodra er 30% vanaf is