Watches in the night

Draag hem ook altijd. Ook 's nachts en hier zijn al een aantal topics van trouwens.

Licht er aan eigenlijk maar meestal wel af en niet op het nachtkastje, ik zie me hem daar al af gooien namelijk, dus ik leg hem in een la of op de grond, o en op het glas leg ik ze.

's Nachts gaat het horloge af. Enige uitzondering: als we kamperen met de tent heb ik 's nachts wel een Casio om, dan hoef ik niet te zoeken in de chaos als ik de tijd wil weten.

Groet, Jurgen

Zenith* Schreef:

Weer iets geleerd :slight_smile:
Had wel gelezen op het forum dat de manier waarop
je hem weglegt van invloed kan zijn, bv op zijn
kop of op zijn zij.

De balans zorgt voor het ritme van een uurwerk. bij een volledig opgewonden veer heeft de balans de grootste slag , en duurt het dus het langst tot het anker ( stuurt het ankerrad aan ) in haakt . Als de veerspanning afneemt wordt de slag van de balans kleiner , en haakt het anker dus sneller in , waardoor het uurwerk sneller loopt. zoek maar eens op het net , er zijn filmpjes en fotos te vinden ( en waarschijnlijk een betere uitleg )

ze hebben hier hun eigen plekkie slaap er niet mee heeft mij al een glaasje gekost

niet alleen leren bandjes mogen luchten, maar mn pols ook! in bed verhuist n klokje steevast naar de rechterpols.

handig als ik in n inception gevangen zit. zo lang mn klokje nog om de rechterpols zit, weet ik dat ik nog niet wakker ben :+

1 like

Ik hoor mijn horloge terwijl hij op mijn nachtkastje ligt. Dus ik moet hem niet om mijn post hebben.

En ik ben slechthorend.

Horloge gaat hier op de salontafel, samen met armband en halskettinkje.

De digitale wekkerradio geeft op de slaapkamer de tijd wel aan.

Het dag-horloge gaat uit (altijd) & de Traser P5900 gaat om. Waarom? Omdat ik dan de tijd beter kan zien dan op de wekker. En zo draag je ook nog eens een kwarts :wink:

Die van mij mag na een dag hard werken uitrusten op de badkamer. Gemoedelijk naast mijn bril en de autosleutels :z

Gr Wouter

rockstar Schreef:

Breng hem iedere avond naar de bank. In de ochtend
haal ik hem weer op.

Das toch niet leuk meer?

Ik draag mijn horloges altijd 's nachts als ik moet werken.
Als ik slaap draag ik meestal geen horloge.

Mijn 200m water(en stof)dichte horloges draag ik ook gewoon s’nachts:z. Ik ben altijd gek van horloges, dat stopt s’nachts echt niet:D Ik vind het fijn om s’nachts ff de tijd te kunnen checken als ik dat wil. De andere niet waterdichte horloges draag ik s’nachts niet omdat stof de pret op den duur behoorlijk kan verpesten.

rockstar Schreef:

Breng hem iedere avond naar de bank. In de ochtend
haal ik hem weer op.

3 zits?

Moolkeesje Schreef:

rockstar Schreef:

Breng hem iedere avond naar de bank. In de
ochtend
haal ik hem weer op.

3 zits?

2

Nou dit is het verblijf van 1 van de automaten:

De handopwindrs gaan in de originele box.

JTrapman Schreef:

Ik draag mijn horloge 's nachts gewoon. Zie niet
in waarom ik hem af zou moeten doen.

Slaap je alleen? :wink:

Mario Bredewold Schreef:

Nou dit is het verblijf van 1 van de automaten:
http://i1260.photobucket.com/albums/ii564/bredewol
d45/IMG_3835_zps116ff13c.jpg
De handopwindrs gaan in de originele box.

wat staat die nylon band eigenlijk toch goed !

dreski Schreef:

JTrapman Schreef:

Ik draag mijn horloge 's nachts gewoon. Zie
niet
in waarom ik hem af zou moeten doen.

Slaap je alleen? :wink:

HĂš.hĂš, eindelijk iemand die de achterliggende gedachte door heeft!

's Nachts hou ik gewoon mijn horloge aan.

Ik slaap op m’n buik & als ik 's nachts wakker wordt hoef ik maar één oog open te trekken om te zien hoe laat het is.

Wanneer ik op m’n buik met m’n armen onder het hoofdkussen lig, kan ik door het hoofdkussen door de balansveer horen zingen. Heerlijk!