Watches & Wonders 2022

Jeetje man. De primaire functie van die indicator is ECHT niet om je te helpen met wanneer je het horloge mag instellen. Dat het handig kan zijn, is wat anders.

3 likes

Had vanmorgen ook al een poging gedaan met de seadweller. Hoopte vanochtend nog op een discontuetje maar helaas :slight_smile: als je die nieuwe gmt even voorziet van een oude wijzerplaat heb je gewoon weee een normaal horloge.

2 likes

Deze lijkt mij ook heel mooi en zou ik graag eens in t echt willen zien :ok_hand:t2::+1:t2:

3 likes

Duidelijk af te lezen? Nee.
Maar wel verrekte mooi.

7 likes

Ook dat heeft denk met smaak te maken😜

2 likes

Hij is zeker verrekte mooi maar dan meer vanuit technisch oogpunt, wellicht iets minder als horloge.

2 likes

Die Tudor is echt te dik zo te zien.

Dat kan mij dan ook niet ontzegd worden :smirk:

Dit is wat mij betreft wel de winnaar van Watches & Wonders hoor. Wat een heerlijk horloge. Niet meer die dikke Milgauss kast zo te zien…

4 likes

Echt niet, er zijn wel minstens 10 andere W&W releases die de gebruikelijke oubolligheid van Rolex ruimschoots overtreffen.

24 likes

Ik vind deze wel tof hoor.
Ben benieuwd hoe-ie in het echt om de pols staat.

Wow :heart_eyes:

1 like

Ik vind deze ook tof! :ok_hand:

Betere plaat, maar die crownguards blijven mij een doorn in het oog.

Mooie update inderdaad. Eigenlijk had hij altijd al zo moeten zijn :blush:

6 likes

Zou het te maken hebben met dat kroontje op de wijzerplaat :wink:? Nu ben ik sowieso niet erg onder de indruk dit jaar. De meeste impact op de mensen heeft toch de firma Swatch gehad…

1 like

Maar dat is dan weer geen W&W release…

Nee dat klopt. Ik vind het sowieso eigenlijk wel jammer die overkill in 1 keer aan nieuwe horloges.