Watches & Wonders 2022

Prachtig horloge. Héél mooie lunette ook.

Jammer van het bandje en de datumloupe, maar daar valt vast wel iets aan te doen.

1 like

Heb je m al? :ok_hand:

Grand Seiko breidt de Evolution 9 collectie uit met twee GMT modellen, twee GMT-chronografen en een duikhorloge met een waterbestendigheid van 200 meter🌊

:+1:t3: of :-1:t3:?

1 like

Nee nog niet. Jij wel al?
Maar is voor mij iets voor de lange termijn. In minder dan een jaar de Explorer II 226570 en de Datejust 41 126300 blue op de kop getikt. Nu weer even rustig aan. Next stop Moonswatch :sunglasses::+1:.

Vandaag geen dingen bijgekomen?

De nieuwe duiker is mooi, maar nog steeds veel te groot helaas. Ook wel prijzig overigens.

1 like

Ja die nieuwe duiker is echt heel gaaf! Je zult er alleen wel een diepe portemonnee voor moeten hebben🤔

1 like

En een dikke pols :slight_smile:

2 likes

Zou die duiker ook een boom kunnen omleggen?

2 likes

Beide grappig en waar🤣

1 like

haha. ja, inderdaad! zou dat ook kunnen?

Dat duikhorloge is echt gaaf, mooie crownguards :ok_hand:t2: En niet te dik met 13,8mm. En deze keer wat kleiner met 43,8mm

6 likes

Je hebt ook nog een “gewoon” datumschrijfje nodig. Anders staat de datum ondersteboven.

1 like

wel cool, ben benieuwd of iemand dat gaat doen :slight_smile:

Ik zou wel weer n draagbare GS diver, of Seiko diver willen met deze dial:
image

5 likes

Dit is voor mij de absolute winnaar.

Clean.
Simple.
Drop dead gorgeous.

20 likes

Weet je ik vind hem ook mooi maar Rolex doet toch helemaal niks spannends. Als je ziet wat andere merken uitbrengen op het gebied van techniek en vernieuwingen.

Rolex is echt saai op dat gebied. Gewoon de tool watch die idereen wil hebben maar echt het mooiste van W&W neeeh.

Check dan de cartier met dat ronddraaiende uurwerk of de JLC world timer, of die gekke zwarte moser. Dat vind ik leuk om te zien en hier doen merken hun best.

Denk dat de sky dweller de laatste vernieuwing was bij Rolex

Ik ben ook serieus benieuwd of Rolex dit nog jaar in jaar uit kan blijven doen of dat we er op een gegeven moment klaar mee zijn

5 likes

Zag 'm net op je insta voorbij komen :star_struck:

11 likes